A hétvégi Ausztrál Nagydíjjal elrajtolt az idei Forma–1-es szezon. Robert Kubica nyolc év után tért vissza a mezőnybe, miután 2011 februárjában súlyos ralibalesetet szenvedett, amelyben jobb karját majdnem teljesen levágta az összeroncsolódott karosszéria.
Sokan egy lyukas garast sem adtak volna azért, hogy ezek után a lengyel pilóta újra a királykategóriában versenyezhet, ám ő rácáfolt a kétkedőkre.
Az, hogy F1-es autóba ülhet ilyen hosszú lábadozás után, a csoda mellett egyben rekord is. Az ő példáját alapul véve összeszedtük azokat a csúcsokat, amelyek nagy valószínűséggel nem dőlnek meg idén sem.
Legkevesebb célba érő: 21/3 (1996, Monacói Nagydíj)
Legtöbb célba érő: 24/24 (2011, Európa Nagydíj)
Legtöbb bokszkiállás: 88 (2011, Magyar Nagydíj)
Legkevesebb bokszkiállás: 0 (1961, Holland Nagydíj)
Legkisebb különbség az 1. és 2. között: 0,01 másodperc (1971, Olasz Nagydíj, Peter Gethin és Ronnie Peterson)
Legnagyobb különbség az 1. és 2. között: 5:12.75 perc (1958, Portugál Nagydíj, Stirling Moss és Mike Hawthorn)
Legkisebb győztes átlagsebesség: 74,844 km/óra (2011, Kanadai Nagydíj, Jenson Button)
Legnagyobb győztes átlagsebesség: 247,585 km/óra (2003, Olasz Nagydíj, Michael Schumacher)
Legrövidebb verseny: 14 kör (1991, Ausztrál Nagydíj)
Legtöbb büntetés egy verseny alatt: 3 (2015, Magyar Nagydíj, Pastor Maldonado)
Leghidegebb verseny: 5 C-fok (1978, Kanadai Nagydíj)
Legmelegebb verseny: 42,5 C-fok (2005, Bahreini Nagydíj)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.