Balázs, ne legyél olyan, mint Zimány Linda!

foci
PUBLIKÁLÁS: 2015. augusztus 14. 09:15
Dzsudzsák Balázs fel volt háborodva, amikor az Anzsi Mahalacskához való távozása után sokan megkérdőjelezték a döntése helyességét, mondván: ezekkel a képességekkel kár csak a pénzre hajtani, és nem egy olyan futballcsapathoz igazolni, ahol be tudja futni azt a pályát, amelyre hivatott.
T. R.

Ekkor 2011-et írtunk, fél évvel később eladták a Dinamónak közel húszmillió euróért, ahol kiegyensúlyozatlan a helyzete: ebben a szezonban csak 45 perc jutott neki… Decemberben lejár a szerződése, vagyis még most akarnak pénzt csinálni belőle, de a transfermarkton megtippelt 11 milliós vételárát senki sem fogja megadni.
Négy évvel az Anzsi-kaland után újra költözne Balázs. A Bursaspor az ő szempontjából „futballtemető”, a Herthában Dárdai Pál mellett vissza tudná küzdeni magát az európai futballtérképre. Ha egyáltalán akarja…

Dzsudzsák a minap visszakérdezett, amikor korábbi szerelméről és annak legújabb, a szokásoknak megfelelően dúsgazdag párjáról kérdezték: „Ki az a Zimány Linda?” – felelte cinikusan Balázs. Nos, Dzsu­dzsák távolságtartása a pénzhez álszentnek tűnik. Ugyanazt a mentalitást képviseli a futballban, mint Zimány Linda a magánéletben. A hölgynek nemigen van más választása, ha luxusban akar élni, Balázsnak viszont lenne. Az ő tehetsége nem merül ki abban, hogy Porschékban és Bentley-kben villog, Balázs jó futballista, csak sajnos hiányzott belőle a mértéktartás, amely az okos döntésekhez kell, és a menedzs­mentje sem gondolkozott helyette…

Balázsnak ez az utolsó esélye, hogy jó döntést hozzon. 24 évesen sem fért bele az Anzsi-féle hiba, mert negyedik éve issza a levét, 28 évesen már végképp nem engedheti meg magának, hogy a parkolópályán rostokoljon. Máskülönben süllyesztőbe kerül, és pár év múlva nevét hallva már csak azt kérdezik a fiatal focirajongók: ki az a Dzsudzsák Balázs?
 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.