30 ezer embert hozott tűzbe a derbi

foci
PUBLIKÁLÁS: 2015. április 13. 11:15
Csaknem 30 ezer szurkolót mozgatott meg az FTC–Újpest NB I-es rangadó. Az arénán kívül is rengetegen drukkoltak.
(turcsik)

Miközben a legutóbbi fordulóban a nyolc bajnokira összesen 14 ezren váltottak jegyet, a magyar futball legnagyobb rangadója, a 216. fővárosi derbi önmagában kétszer annyi fociszeretőt mozdított ki otthonról. A mérkőzés helyszínén, a Groupama Arénában csaknem 22 ezren zsúfolódtak össze, míg a Népligetben nagyjából 5-6 ezer zöld-fehér ultra tüntetett és szurkolt, valamint Újpest központjában is legalább ezren szorítottak kivetítők előtt csapatuknak.

Nagy kár, hogy az MLSZ – és a Fradi-vezetők –, valamint a szurkolók közötti viszony ennyire elmérgesedett, mert érezhető volt a meccs hangulatán az ultrák hiánya. Persze akik jegyet váltottak, a maguk módján támogatták kedvenceiket, ám a meccs több periódusában zavaróan nagy volt a csend, és a vendégszektorban lézengő drukkerek látványa is lehangoló volt.

A meccset a stadionban nyomon követő csoportosulás, a Ferenczvárosi C-közép tagjai a szerintük áldatlan állapotok miatt fehér zsebkendőt lengetve jelezték, ideje lenne a vezetőknek megtalálni a közös hangot a bojkottálókkal. Szintén sokat el­mond a zöld-fehéreknél zajló furcsa folyamatokról, hogy a nagy dérrel-dúrral bemutatott új Fradi-sast nem lehetett felfedezni a pályán. Az pedig csak szimplán bosszantó, hogy a 60. perc környékén a szendvicsek és a sör is elfogyott a büfében...

Pozitívum ugyanakkor, hogy komoly balhékról nem érkeztek hírek. Egy ferencvárosit petárdahasználat miatt vittek el a rendőrök a stadion közeléből még a meccs előtt.

Ami a játékot illeti, a jobb erőkből álló FTC a mérkőzés nagy részében fölényben játszott, sokkal több helyzetet alakított ki, és a második félidőben Hajnal Tamás és a szép szabadrúgásgólt szerző Varga Roland el is döntötte a találkozót. 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.