Tajti: megpróbálják lejáratni a fiamat

Barcelona
PUBLIKÁLÁS: 2014. április 26. 11:15
Tajti József, a Puskás Akadémia szakmai igazgatója szerint lejárató kampány indult a fia, Mátyás ellen. Az ok: Matyi nem a Real Madridot, hanem a Barcelonát választotta.
(turcsik)

Nem csitulnak az indulatok a Puskás Akadémián, miután a 15 éves Tajti Mátyás a Barcelonával kötött szerződést, nem pedig az intézmény szakmai partnerével, a Real Madriddal. Mi is beszámoltunk róla a héten, hogy a Tajti család döntése olyan komoly indulatokat szült házon belül, hogy még az is felvetődött, menesztik Mátyás szakmai igazgatóként dolgozó édesapját, Józsefet.

A családfő és fia helyzetét tovább súlyosbította, hogy kiszivárgott: a fiatalember egy barcás trikót viselt az akadémia meze alatt a Puskás-Suzuki-kupa döntőjében. Tajti József lapunknak elárulta: úgy érzi, méltatlan módon bánnak a fiával, aki semmiről sem tehet.

– Habár Orbán Viktor, az akadémia alapítója is hozzájárulását adta, hogy Mátyás a Barcelonába, a számára szimpatikusabb klubba igazoljon, egyeseknek mégsem tetszik az intézményben a döntés. Mai napig egyetlen szó sincs az akadémia honlapján, hogy a fiamat a világ egyik legjobb csapata szerződtette – magyarázta az igazgató, aki nem tud róla, hogy az állása veszélyben lenne.

– Ehelyett szándékosan gerjesztik a hangulatot Matyival szemben, aki nehezen viseli a helyzetet. A vezetés tudott a döntésünkről, az ő külön kérésük volt, hogy a bejelentéssel várjuk meg a döntőt, senkit sem akartunk megvezetni, és ez a trikós történet is fel lett fújva. Matyin egy olyan póló volt, amin a Puskás Akadémia és a Barcelona neve is szerepelt, ezzel érzékeltetve, hogy honnan hová jutott. A hírekkel ellentétben senkit sem provokált, sőt éppen hogy a Real képviselői voltak igen arrogánsak. Azzal vádolták Matyit, hogy fél megmutatni magát, miközben lázas betegség miatt játszott csak keveset a tornán. 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.