Az alaszkai Billy Gibby vagyis Dotcom a kétezres években kezdte árulni a testét reklámcélokra. Az ötgyerekes családapa úgy gondolta, ha megfelelően tudja értékesíteni a bőrét, akkor gyermekei nem lesznek földönfutók - írja a Huffington Post. Ma már úgy véli, nem volt túl jó ötlet, hogy például a homlokán egy pornószájt webcíme van, azért most szeretne megszabadulni az összes arcreklámjától.
Állítása szerint, amikor mindezt kitalálta, nem volt éppen beszámítható, ezért most arra gyűjt pénzt, hogy legalább az arca megtisztuljon. Cserébe más testrészeit ajánlja fel hirdetési céllal. A tetoválók szerint legalább két hónap - 18-19 kezelés - mire eltüntetik a hirdetéseket.
A karjait, lábait, mellkasát és kezeit dobta most piacra, és csak egy feltétele van az új hirdetővel szemben: rasszista vagy politikai témájú oldalakat, termékeket nem hajlandó magára varratni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.