Sport

20 arctetkójától akar megszabadulni a bokszoló

Bors

Létrehozva: 2013.03.20.

2007-ben még jó ötletnek tűnt, hogy az arcbőrét értékesíti. Jó pár éve egy pornószájt hirdet a homlokán, most unta meg az ötgyerekes apuka. Újabb tetkók árából akarja megtisztítani arcát a reklámoktól.

Az alaszkai Billy Gibby vagyis Dotcom a kétezres években kezdte árulni a testét reklámcélokra. Az ötgyerekes családapa úgy gondolta, ha megfelelően tudja értékesíteni a bőrét, akkor gyermekei nem lesznek földönfutók - írja a Huffington Post. Ma már úgy véli, nem volt túl jó ötlet, hogy például a homlokán egy pornószájt webcíme van, azért most szeretne megszabadulni az összes arcreklámjától.

Állítása szerint, amikor mindezt kitalálta, nem volt éppen beszámítható, ezért most arra gyűjt pénzt, hogy legalább az arca megtisztuljon. Cserébe más testrészeit ajánlja fel hirdetési céllal. A tetoválók szerint legalább két hónap - 18-19 kezelés - mire eltüntetik a hirdetéseket.

A karjait, lábait, mellkasát és kezeit dobta most piacra, és csak egy feltétele van az új hirdetővel szemben: rasszista vagy politikai témájú oldalakat, termékeket nem hajlandó magára varratni.  

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek