Reklámokból vastagszik Müller bukszája

labdarúgás
PUBLIKÁLÁS: 2012. augusztus 23. 21:15
A német labdarúgó-válogatott tagjai közül Thomas Müller kereste a legtöbbet (6,95 milliárd forintot) hirdetésekből az elmúlt egy évben.
Bors

Az energiaitalt és a nagy előd Gerd Müllerrel közösen joghurtot hirdető játékos hirdetési bevételei harminc százalékkal nőttek a megelőző tizenkét hónaphoz képest.

Müller mögött két másik fiatal, Manuel Neuer (6,47 milliárd) és Mesut Özil (6,36) következik a listán. Érdekes, hogy miközben két másik ifjú futballista, Mario Götze és Marco Reus reklámbevételei kétszáz százalékkal emelkedtek, addig a Bayern München két rutinos válogatottjáé, Bastian Schweinsteigeré és Philipp Lahmé csökkentek.  

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.