A HELL fődíja gazdára talált!

Michele Morrone
PUBLIKÁLÁS: 2025. május 14. 10:30 / FRISSÍTÉS: 2025. május 14. 10:53
Megvan a Mercedes AMG A35 nyertese. A következő állomás: vacsora Michele Morrone-val.

Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb nyereményjátékának fődíját: egy vadonatúj Mercedes AMG A35-öt. A grandiózus promóció Magyarország mellett további kilenc országban zajlott, és több millió játékos vett részt benne – közülük egy budapesti nyertes vihette haza az álomautót Magyarországon, amelyet hivatalosan is átvett a Szikszón tartott rendezvényen, a HELL gyáránál.

HELL
Ünnepélyes keretek között adták át a HELL történetének eddigi legnagyobb nyereményjátékának fődíját: egy vadonatúj Mercedes AMG A35-öt Fotó: HELL ENERGY Magyarország Kft.

A 2025. február 17. és április 13. között zajló magyarországi kampány rendkívüli érdeklődés mellett futott, és országonként több mint 1000 nyeremény talált gazdára. A résztvevők exkluzív HELL dzsekiket, cipőket, prémium utazótáskákat, iPhone 16 készülékeket, valamint limitált kiadású HELL 6-packeket nyerhettek.

A kampány azonban még nem ért véget teljesen: július elején Olaszországban kerül sor a játék egyik legkülönlegesebb nyereményére, amikor is a tíz résztvevő ország nyertesei egy exkluzív vacsorán találkozhatnak személyesen Michele Morrone-nal, a HELL nemzetközi arcával.

Popovics Adrienn, a HELL ENERGY Magyarország Kft. marketingigazgatója így nyilatkozott:

Ez a nyereményjáték nemcsak méretében volt a legnagyobb a HELL történetében, hanem abban is, ahogyan képes volt érzelmileg megmozgatni több millió embert. Ezzel a kampánnyal szerettünk volna visszaadni valamit abból a rengeteg szeretetből és lojalitásból, amit nap mint nap kapunk a fogyasztóinktól. Öröm volt személyesen átadni a fődíjat, és már izgatottan készülünk a Michele Morrone-val közös olaszországi vacsorára is – ez az esemény méltó lezárása lesz egy olyan kampánynak, amely valódi élményeket adott a résztvevőknek.”

Fotó: HELL ENERGY Magyarország Kft.

A kampányt minden eddiginél erőteljesebb marketingkommunikáció támogatta: televíziós reklámok, látványos közterületi megjelenések, digitális kampányok és social media aktivitások gondoskodtak arról, hogy mindenkihez eljusson a promóció híre.

A HELL továbbra is elkötelezett amellett, hogy fogyasztóinak ne csak kiváló minőségű termékeket, hanem különleges, emlékezetes élményeket is kínáljon, nemcsak Magyarországon, hanem a világ számos pontján.

 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.