Felelősségvállalás a nőkért (x)

Felelősségvállalás a nőkért (x)

reklám
PUBLIKÁLÁS: 2018. szeptember 06. 02:00
Bors

A jelenkori hiperfogyasztással egyre többet vásárolunk és szinte éjjel nappal, beszűrődve a magánéletünkbe, életterünkbe és időnkbe. Párkapcsolatok válnak automatizált alkalmazások fogyasztói színtereivé, ahol az érzelmeket lesöpri a gyorsaság elve. Biztosan kihat ez az emberi kapcsolatokra is, hiszen vannak olyan dolgok, amikhez idő kell.

A hiperfogyasztó nőnek gyakorlatilag 3 választása van: belesimul az elvárásokba és élvezettel költi a pénzét, vagy tudatos fogyasztóvá válik és megnézi mit vesz meg, vagy pedig belerokkan a vásárlás hajszolásába.  Márpedig ha belerokkan, akkor megjelennek a testkép-, önértékelés- és evészavarok, kórosan kényszeres egészségre törekvések. Ha önbecsülésünket a vásárlással akarjuk helyreállítani, csak ideig-óráig tudjuk teljesíteni az elvárásokat.

Hogyan lehet kiutat találni ebből a helyzetből? A reklámpszichológia segíthet a nőkre célzó marketingnek abban, hogy alternatív nőideálokat hoz létre, megértő, elfogadó és szeretetteljes tartalmakkal kommunikál.

A mutatók alapján a jövőben komoly versenyelőnynek számít majd nőnek lenni, érjük el azt, hogy ez a helyzet mindannyiunknak pozitív folyamatokat indítson el, nemtől és társadalmi hovatartozástól függetlenül.

A nők egyértelműen másra vágynak, mint a férfiak, ráadásul szeretik a vásárlást. Mi a teendőd, ha céged van, ami nőknek ad el?

Gyere el a szeptember 27-i B2W Fesztiválra és írd át hirdetéseidet, weboldaladat! Szólítsd meg a nőket felelős B2W marketingkommunikációval!

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.