Aggasztó a magyar nők helyzete: noha egyszerre építenek karriert, vezetnek háztartást, nevelnek gyermeket (41 százalékuk ráadásul egyedül!), valamint a felmérések szerint tíz háztartásból nyolcban ők a fő döntéshozói a családi kasszának, a reklámok egyszerűen semmibe veszik őket. Azt gondolnánk, egy ennyire jelentős tömeget megéri megszólítani, ennek ellenére azt tapasztaljuk, hogy a legtöbb márka - és így a legtöbb hirdetés - stílusa férfias, sztereotípiákban gondolkodik, szexista, vagy felületes. Rémes, hogy sokan még mindig azt hiszik, hogy a nők olyan termékekre vágynak, ami "rózsaszín és kicsi”.
Alighanem ezért van, hogy a magyar nők 91 százaléka csalódott!
Elegük van az ezerszer látott titkárnő, ősz nagymama, szőke szépségkirálynő sablonokból. Vegyük végre észre: A nők sokfélék! Itt az idő kimondani, hogy a nők női nyelven, női stílussal és női elvárásokkal vásárolnak, döntenek pénzügyi kérdésekben.
A B2W (business to woman) Fesztivál a NŐI célpiacot célzó marketingesek és vállalkozók legnagyobb konferenciája, kiállítása, vására szemléletváltó, tabudöntő elhatározásokkal. Azaz itt a helye mindenkinek, aki kész felismerni a nők vásárlóerejét, és azt, hogy a nőket igenis nőként kell megcélozni, női szemmel, a női igényekre fókuszálva.
“Szuper lenne, ha a cégek végre felismernék a nőkben rejlő hatalmas erőt, hiteles, valós és felelős termékekkel, reklámokkal, programokkal csábítanának el minket!” - magyarázta Pálfi Éva főszervező, a B2W alapítója, női marketing szakember - és óhajával alighanem az egész B2W Fesztivál legfontosabb feladatát és célkitűzését írta körbe.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.