Aggasztó a magyar nők helyzete: noha egyszerre építenek karriert, vezetnek háztartást, nevelnek gyermeket (41 százalékuk ráadásul egyedül!), valamint a felmérések szerint tíz háztartásból nyolcban ők a fő döntéshozói a családi kasszának, a reklámok egyszerűen semmibe veszik őket. Azt gondolnánk, egy ennyire jelentős tömeget megéri megszólítani, ennek ellenére azt tapasztaljuk, hogy a legtöbb márka - és így a legtöbb hirdetés - stílusa férfias, sztereotípiákban gondolkodik, szexista, vagy felületes. Rémes, hogy sokan még mindig azt hiszik, hogy a nők olyan termékekre vágynak, ami "rózsaszín és kicsi”.
Alighanem ezért van, hogy a magyar nők 91 százaléka csalódott!
Elegük van az ezerszer látott titkárnő, ősz nagymama, szőke szépségkirálynő sablonokból. Vegyük végre észre: A nők sokfélék! Itt az idő kimondani, hogy a nők női nyelven, női stílussal és női elvárásokkal vásárolnak, döntenek pénzügyi kérdésekben.
A B2W (business to woman) Fesztivál a NŐI célpiacot célzó marketingesek és vállalkozók legnagyobb konferenciája, kiállítása, vására szemléletváltó, tabudöntő elhatározásokkal. Azaz itt a helye mindenkinek, aki kész felismerni a nők vásárlóerejét, és azt, hogy a nőket igenis nőként kell megcélozni, női szemmel, a női igényekre fókuszálva.
“Szuper lenne, ha a cégek végre felismernék a nőkben rejlő hatalmas erőt, hiteles, valós és felelős termékekkel, reklámokkal, programokkal csábítanának el minket!” - magyarázta Pálfi Éva főszervező, a B2W alapítója, női marketing szakember - és óhajával alighanem az egész B2W Fesztivál legfontosabb feladatát és célkitűzését írta körbe.