Az utazási TikTokerek folyamatosan töltik fel a városok panorámaképeit, éttermeit, és a globálisan felismerhető nevezetességeket bemutató tartalmakat. A leendő látogatók pedig folyamatosan bújják a posztjaikat, hogy tájékozódjanak arról a városról, ahova el szeretnének jutni – írja a nypost.com.
A Bounce csomagmegőrző szolgáltatás elemzése szerint idén Dubaj ért az első helyre, miután közel 82 milliárd TikTok találatot ért el.
Ezzel a tavalyi nyertest, New York-ot ütötte ki az első helyről, amely idén 59,5 milliárd megtekintéssel a 2. helyen zárt.
London, Isztambul és Párizs ért még be az első 5 helyre, míg a következő három helyet Miami, Los Angeles és Chicago szerezte meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.