A Horvát Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal 13 külföldi piacon indított online kampányt, hogy megköszönje az országok turistáinak amiért Horvátországot választották idei nyaralási célpontnak – írja a CroatiaWeek a turisztikai hivatal szerdai közleménye alapján.
Az egyszerűen csak Köszönömnek nevezett kampány a leglátogatottabb közösségi oldalakon keresztül, vagyis a Facebookon, az Instagramon és a Twitteren keresztül zajlik Németországban, Ausztriában, Szlovéniában, Lengyelországban, a Cseh Köztársaságban, Szlovákiában, Olaszországban, Belgiumban, Franciaországban, Svédországban, Svájcban, az Egyesült Királyságban és Magyarországon.
"Ez a köszönet minden turistát illet, aki bizalmat szavazott Horvátországnak ebben a kihívásokkal teli és kiszámíthatatlan időszakban a meglévő járványügyi intézkedések és utazási protokollok ellenére is. Az a célunk, hogy a fent említett országokban Horvátország továbbra is, mindig szem előtt legyen, mint utazási célpont, és egyben szeretnénk elmondani nekik, hogy jövőre is szívesen látjuk őket hazánkban" – fogalmazott Kristjan Stanicic, a Horvát Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal igazgatója, majd hozzátette: idén az eddigi hétmillió turistából hatmillió külföldi állampolgár volt.
A közleményből az is kiderül, hogy a legtöbb turista Németországból, Szlovéniából, Lengyelországból és Csehországból érkezik, ezért ezeken a piacokon hangsúlyosabban jelennek meg a kampánnyal. Ettől függetlenül minden országhoz igazodva - és az eddigi statisztikákat figyelembe véve - kiválasztottak három-három kedvenc várost vagy szigetet, ahova az adott országból a legtöbb turista érkezett, és a közösségi csatornákon azokról a helyekről küldtek amolyan virtuális köszönetnyilvánító képeslapokat.
Például Németországban Medulin, Porec és Rovinj városáról láthatnak posztokat, az Egyesült Királyságban Dubrovnik, Hvar és Split városáról, a magyar turistáknak pedig Crikvenica, Rovinj és Vir szigetéről készült fotókkal mondanak köszönetet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.