Thaiföld Premier League-csapattal hódítaná vissza a turistákat

Leicester City
PUBLIKÁLÁS: 2020. július 27. 12:51

A thaiföldi tulajdonosi háttérrel rendelkező Leicester City angol labdarúgócsapat is részt vesz a következő idényben a Thaiföldi Turisztikai Hivatal kampányában, amelynek elsődleges célja, hogy visszacsábítsa a turistákat a távol-keleti országba. Thaiföld egyébként jelenleg a Konzuli Szolgálat utazásra nem javasolt térségek listáján szerepel.

A Leicester Cityt tulajdonló bangkoki nagyvállalat új együttműködést kötött a Thaiföldi Turisztikai Hivatallal, hogy segítse visszacsalogatni a látogatókat a délkelet-ázsiai országba. A „Thaiföld veled nevet" elnevezésű kampányból az angol labdarúgó élvonalban szereplő klub a mezére nyomott felirattal veszi ki a részét a 2020/2021-es futballidényben – olvasható a futballklub vasárnap esti közleményében.

A Leicester City tulajdonosa, Aiyawatt Srivaddhanaprabha mutatja be a csapat új mezét Forrás: AFP/Mladen Antonov

A Leicester City thaiföldi tulajdonosának legfőbb érdekeltsége szorosan kapcsolódik a turizmushoz, a King Power az ország vezető utazó kiskereskedelmi lánca, amelynek vámmentes egységei nemcsak a repülőtereken, hanem Bangkok üzleti negyedében is megtalálhatók. A King Power elnöke a mostani akció kapcsán kifejtette, hogy a vállalat igyekezett segíteni a leicesteri közösséget a koronavírus elleni küzdelemben, most pedig szeretne a thaiföldi turizmus újjáélesztésében is részt venni.

„A koronavírus-járvány hatása a világ minden táján érezhető; a Leicester City és a King Power között fennálló kapcsolat lehetőséget ad, hogy segítsük azokat a közösségeket, amelyek a legközelebb állnak hozzánk. Leicesterben a klub képes volt támogatást nyújtani a pandémia idején az érintettek számára, és a város ezután is számíthat a King Powerre" – hangsúlyozta a cég elnök-vezérigazgatója, Aiyawatt Srivaddhanaprabha.

Thaiföld a magyar turisták között is népszerű úti cél, jelenleg azonban az utazásra nem javasolt térségek listáján szerepel Forrás: Michelle Maria/Pixabay

A kampány célja, hogy a Premier League világszerte népes követőbázisát elérve segítse a thaiföldi turizmust, hogy a járvány hatásait minél előbb kiheverje. Az angol élvonal mérkőzéseit hétről hétre több száz millió ember követi több mint 200 országban, a Premier League küzdelme a világ legnépszerűbb sportközvetítései közé tartozik.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.