Külföldi utazás

Thaiföld Premier League-csapattal hódítaná vissza a turistákat

Travelo

Létrehozva: 2020.07.27.

A thaiföldi tulajdonosi háttérrel rendelkező Leicester City angol labdarúgócsapat is részt vesz a következő idényben a Thaiföldi Turisztikai Hivatal kampányában, amelynek elsődleges célja, hogy visszacsábítsa a turistákat a távol-keleti országba. Thaiföld egyébként jelenleg a Konzuli Szolgálat utazásra nem javasolt térségek listáján szerepel.

A Leicester Cityt tulajdonló bangkoki nagyvállalat új együttműködést kötött a Thaiföldi Turisztikai Hivatallal, hogy segítse visszacsalogatni a látogatókat a délkelet-ázsiai országba. A „Thaiföld veled nevet" elnevezésű kampányból az angol labdarúgó élvonalban szereplő klub a mezére nyomott felirattal veszi ki a részét a 2020/2021-es futballidényben – olvasható a futballklub vasárnap esti közleményében.

A Leicester City tulajdonosa, Aiyawatt Srivaddhanaprabha mutatja be a csapat új mezét Forrás: AFP/Mladen Antonov

A Leicester City thaiföldi tulajdonosának legfőbb érdekeltsége szorosan kapcsolódik a turizmushoz, a King Power az ország vezető utazó kiskereskedelmi lánca, amelynek vámmentes egységei nemcsak a repülőtereken, hanem Bangkok üzleti negyedében is megtalálhatók. A King Power elnöke a mostani akció kapcsán kifejtette, hogy a vállalat igyekezett segíteni a leicesteri közösséget a koronavírus elleni küzdelemben, most pedig szeretne a thaiföldi turizmus újjáélesztésében is részt venni.

„A koronavírus-járvány hatása a világ minden táján érezhető; a Leicester City és a King Power között fennálló kapcsolat lehetőséget ad, hogy segítsük azokat a közösségeket, amelyek a legközelebb állnak hozzánk. Leicesterben a klub képes volt támogatást nyújtani a pandémia idején az érintettek számára, és a város ezután is számíthat a King Powerre" – hangsúlyozta a cég elnök-vezérigazgatója, Aiyawatt Srivaddhanaprabha.

Thaiföld a magyar turisták között is népszerű úti cél, jelenleg azonban az utazásra nem javasolt térségek listáján szerepel Forrás: Michelle Maria/Pixabay

A kampány célja, hogy a Premier League világszerte népes követőbázisát elérve segítse a thaiföldi turizmust, hogy a járvány hatásait minél előbb kiheverje. Az angol élvonal mérkőzéseit hétről hétre több száz millió ember követi több mint 200 országban, a Premier League küzdelme a világ legnépszerűbb sportközvetítései közé tartozik.

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek