A thaiföldi tulajdonosi háttérrel rendelkező Leicester City angol labdarúgócsapat is részt vesz a következő idényben a Thaiföldi Turisztikai Hivatal kampányában, amelynek elsődleges célja, hogy visszacsábítsa a turistákat a távol-keleti országba. Thaiföld egyébként jelenleg a Konzuli Szolgálat utazásra nem javasolt térségek listáján szerepel.
A Leicester Cityt tulajdonló bangkoki nagyvállalat új együttműködést kötött a Thaiföldi Turisztikai Hivatallal, hogy segítse visszacsalogatni a látogatókat a délkelet-ázsiai országba. A „Thaiföld veled nevet" elnevezésű kampányból az angol labdarúgó élvonalban szereplő klub a mezére nyomott felirattal veszi ki a részét a 2020/2021-es futballidényben – olvasható a futballklub vasárnap esti közleményében.
A Leicester City thaiföldi tulajdonosának legfőbb érdekeltsége szorosan kapcsolódik a turizmushoz, a King Power az ország vezető utazó kiskereskedelmi lánca, amelynek vámmentes egységei nemcsak a repülőtereken, hanem Bangkok üzleti negyedében is megtalálhatók. A King Power elnöke a mostani akció kapcsán kifejtette, hogy a vállalat igyekezett segíteni a leicesteri közösséget a koronavírus elleni küzdelemben, most pedig szeretne a thaiföldi turizmus újjáélesztésében is részt venni.
„A koronavírus-járvány hatása a világ minden táján érezhető; a Leicester City és a King Power között fennálló kapcsolat lehetőséget ad, hogy segítsük azokat a közösségeket, amelyek a legközelebb állnak hozzánk. Leicesterben a klub képes volt támogatást nyújtani a pandémia idején az érintettek számára, és a város ezután is számíthat a King Powerre" – hangsúlyozta a cég elnök-vezérigazgatója, Aiyawatt Srivaddhanaprabha.
Ezzel a kampánnyal pedig szeretnénk változást elérni Thaiföldon is, ahol az idegenforgalom jelentősen hozzájárul a nemzet gazdaságához, és ennek eredményeként több millió thaiföldi megélhetéséhez is" – tette hozzá a Leicester City elnöke.
A kampány célja, hogy a Premier League világszerte népes követőbázisát elérve segítse a thaiföldi turizmust, hogy a járvány hatásait minél előbb kiheverje. Az angol élvonal mérkőzéseit hétről hétre több száz millió ember követi több mint 200 országban, a Premier League küzdelme a világ legnépszerűbb sportközvetítései közé tartozik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.