Egy 2 000 brit felnőtt részvételével zajlott felmérésében a megkérdezettek 29%-a vallotta, hogy - nem meglepő módon - szívesebben néz hiteles pillanatképeket, amelyek egy helyszín illetve vakáció valódi arcát mutatják meg, mint ideálisra maszkírozott fotókat - adja hírül a Daily Mail.
A kutatásból az is kiderült, hogy az utazók hétszer nagyobb valószínűséggel mennek el olyan helyre, melyről autentikus fotót láttak a közösségi médiában.
Az sem maradhatott említés nélkül, hogy mely fotókat találták a legidegesítőbbnek az emberek: 26% szerint a hot dog lábaknál nincs bosszantóbb nyaralós fotó a közösségi felületeken.
A kutatást megrendelő Hampton by Hilton szállodalánc a rossz tapasztalatok ellenpontozásaként Ian Weldon fotóst kérte fel, hogy lőjön pár valós képet, mellyel bemutatja az utazás reális oldalát. A sorozatnak az „Ez valódi utazás" címet adták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.