Ízléstelen poszttal robbantotta a twittert egy utazási iroda

USA
PUBLIKÁLÁS: 2019. szeptember 04. 16:12

Nem könnyű szavakba foglalni azokat az állapotokat, melyek a Dorian hurrikán után maradtak a Bahamákon, a marketing pedig valószínűleg nem a legmegfelelőbb eszköz az események feldolgozására – ahogyan az kiderül a Newsone.com cikkéből.

Persze, nem csoda, hogy sokan szeretnék, ha a főleg turizmusból élő szigetcsoporton az élet mielőbb visszakerülne a normál kerékvágásba, de az, ahogyan az egyik utazási iroda reagált, több kommentelő szerint is ízléstelennek nevezhető. Twitter posztjukban ugyanis ezt írták:

– posztolták a világ legnagyobb, szabadtéri tengeri élőhelyeként hirdetett Atlantis Paradise Islandre hivatkozva.

Forrás: wikipedia.org

Eközben a Bahamák többi része sajnos nem mondható ilyen szerencsésnek, az 5-ös erősségű hurrikán legalább 5 ember életét követelte, házakat és intézményeket semmisített meg. A forgószél azóta 2-es erősségűre csökkent, de még mindig heves esőzések és szélviharok sújtják a területet.

A fentebb említett Twitter-poszt olvasói mégis talán az utolsó mondaton akadtak fenn a leginkább, mely szerint AZ ÜZLET NYITVA ÁLL – így, csupa nagybetűvel. Nem is spóroltak a felháborodott kommentekkel, míg voltak, akik a társadalmi felelősséget hangsúlyozták:

Mások a HR-nek üzentek:

Forrás: Iain Mill/wikipedia.org

Nem volt hiány a kritikus hangokból:

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.