Külföldi utazás

Ízléstelen poszttal robbantotta a twittert egy utazási iroda

Travelo

Létrehozva: 2019.09.04.

Nem könnyű szavakba foglalni azokat az állapotokat, melyek a Dorian hurrikán után maradtak a Bahamákon, a marketing pedig valószínűleg nem a legmegfelelőbb eszköz az események feldolgozására – ahogyan az kiderül a Newsone.com cikkéből.

Persze, nem csoda, hogy sokan szeretnék, ha a főleg turizmusból élő szigetcsoporton az élet mielőbb visszakerülne a normál kerékvágásba, de az, ahogyan az egyik utazási iroda reagált, több kommentelő szerint is ízléstelennek nevezhető. Twitter posztjukban ugyanis ezt írták:

– posztolták a világ legnagyobb, szabadtéri tengeri élőhelyeként hirdetett Atlantis Paradise Islandre hivatkozva.

Forrás: wikipedia.org

Eközben a Bahamák többi része sajnos nem mondható ilyen szerencsésnek, az 5-ös erősségű hurrikán legalább 5 ember életét követelte, házakat és intézményeket semmisített meg. A forgószél azóta 2-es erősségűre csökkent, de még mindig heves esőzések és szélviharok sújtják a területet.

A fentebb említett Twitter-poszt olvasói mégis talán az utolsó mondaton akadtak fenn a leginkább, mely szerint AZ ÜZLET NYITVA ÁLL – így, csupa nagybetűvel. Nem is spóroltak a felháborodott kommentekkel, míg voltak, akik a társadalmi felelősséget hangsúlyozták:

Mások a HR-nek üzentek:

Forrás: Iain Mill/wikipedia.org

Nem volt hiány a kritikus hangokból:

Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek