A University College London (UCL) egyetem által a brit közlekedési minisztérium számára összeállított jelentés szerint 40 másodperc lehet a maximum, ami még nem befolyásolná a várakozási időt. Az egyperces vizsgálat 6-8 órás torlódást, míg a pár másodperccel hosszabb vizsgálat már hatnapos torlódást jelentene a legforgalmasabb kikötői napokon, azaz kedden, szerdán és csütörtökön.
Francia oldalon sem jobb a helyzet. A témában az Imperial College London egyetem végzett vizsgálatot, amely azt mutatta ki, hogy ha minden teherjárművet négy percig vizsgálnak a francia oldalon, akkor hamarosan 47 kilométeres sor kígyózna szintén a brit oldalon, a Dover kikötőjébe vezető autópályán – ráadásul csúcsidőben.
A brit üzleti szektort a beérkező szállítmányok esetleges késése aggasztja, mivel ez komoly anyagi veszteségekkel járhat. A brit kormány a múlt év végén bejelentette, hogy kompokat bérelnek arra az esetre, ha tényleg nem lép érvénybe a Brexit feltételeiről szóló megállapodás, így próbálják kivédeni, hogy fennakadások legyenek az angol áruellátásban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.