A Williams spanyol pilótája a top 5-ben szerepel az F125 hivatalos listáján.
A klasszikus és virtuális sportok szoros összefonódása a legjobban azokban a játékokban figyelhető meg, ahol a valódi sportot szimulálják le a digitális környezetbe. Futball -> EA FC 25, jégkorong -> NHL 25, kosárlabda -> NBA 2K25, Formula-1 -> F125. Utóbbi az egyik legnépszerűbb programnak számít a műfaján belül, ugyanis ki ne szeretne versenyezni a világ legjobb autóversenyzői ellen? Az F1 25 az EA Sports kiadásában jelenik meg május 30-án, a fejlesztésért a Codemaster felel. A “száguldó cirkusz” hivatalos videójátéka még szebbnek, még valósághűbbnek, még szórakoztatóbbnak ígérkezik, mint elődje, azonban van egy terület, ami miatt már most rengeteg kritika éri. A pilóták hivatalos értékelésével finoman szólva sem elégedettek a rajongók, akik nemtetszésüknek a legnagyobb közösségi fórumokon adnak hangot.
Az egy pillanatig sem volt kérdés, hogy a mezőny legjobbja Max Verstappen, a Red Bull regnáló világbajnoka. A holland zseni messze elnyúlik 95-ös pontszámával az üldözőktől, megközelíteni sem tudja őt jelenleg senki a húsz fős mezőnyben. Második helyen Lando Norris és Charles Leclerc osztoznak. A McLaren és a Ferrari sztárjainak tapasztalata elmarad még Verstappentől is, emiatt nem kaphattak magasabb pontszámot. A negyedik helyen szintén holtverseny alakult ki George Russell és Carlos Sainz Jr. között. Bizony, a Williams spanyolja 90-es összesített értékelésnek örülhet, amivel előzi Lewis Hamiltont és Fernando Alonsót is. A két veterán hiába kirobbanthatatlan a legjobbak közül, a sebességük veszített fényéből, ami miatt “csak” 89-es, illetve 88-as pontszámot kaptak a készítőktől. A mezőny végén kullog Isack Hadjar, azonban Kimi Antonelli sem lehet túlságosan boldog. A szemtelenül fiatal olasz Mercedes-versenyző mindössze 72-es pontszám birtokábanl próbálja felvenni a versenyt a többiekkel, hiába mutatja a pályán azt, hogy abszolút az elitbe tartozik. Természetesen még lehet változtatni ezeken az értékeken a megjelenésig, azonban egyelőre úgy tűnik, hogy a gamereknek ezekhez az erőviszonyokhoz kell hozzászokniuk az első virtuális versenyeken.