A Ritmus Pont kenyér és a két Vitajó-kalács immár a kereskedelemben is elérhető.
A Ritmus Pont márkanévre hallgató kenyér az emésztési diszkomforttal küszködők problémájára jelenthet megoldást, míg a két Vitajó-kalács (az azonos nevű cipókhoz hasonlóan) egyedi vitamin- és ásványianyag-összetételének köszönhetően hozzájárul az immunrendszer megfelelő működéséhez, a fáradtság és kifáradás csökkentéséhez, valamint a haj, a bőr és a csontozat normál állapotának a fenntartásához.
Az innovátor azt reméli, hogy az újabb okos élelmiszerei hasonló sikerrel mutatkoznak be, mint a Vitajó-cipók, amelyekből két és fél év alatt 4 millió darab talált gazdára. Köszönhető ez nem kis részben a debreceni cégcsoport által kifejlesztett gyártói-piaci franchise-rendszernek, melynek lényege, hogy a gyártói haszon minden esetben a piachoz legközelebb lévő sütőipari cégekhez kerül. Ez az üzleti modell teszi lehetővé, hogy sok fogyasztó számára elérhető áron kerüljenek piacra az új termékek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.