A kreativitás hiánya
A szeszes italokat forgalmazó The Patron Spirits Company megbízásából készült felmérés eredményei szerint meglehetősen széles körben elterjedt szokás a mástól kapott ajándékok tovább ajándékozása.
A kutatás során megkérdezettek 68 százaléka adott már, vagy gondolt arra, hogy új ajándékként továbbadja a mástól kapott ajándékot. A több mint ezer, 21 évnél idősebb személy megkérdezésével készült kutatás szerint leggyakrabban a munkatársak, közvetlen kollégák "örülhetnek" sajátjukként a mástól kapott ajándéknak.
![]() |
A munkatársak után a családtagok, esetleg a szolgáltatási szektorban dolgozó postások, csomagkihordók, takarítók kapják meg a megtartani nem kívánt ajándékokat. A felmérés szerint nem megfelelő, rendszerint továbbadandó kategóriába kerülő ajándékot a kreativitás hiánya, valamint a vásárlásra szánt idő hiánya miatt adnak egymásnak az emberek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.