Az amerikai módra felerőltetett örökké barátságos és vidám magatartás érzelmileg kimerítheti a személyzetet és cinikussá válhatnak. A Northamptoni Egyetem Üzleti Karának pszichológus csapata Dr. Cristina Quinoqes-Garcia vezetésével 199 vendéglátóipari dolgozóval töltetett ki kérdőívet. Kikérdezték őket arról, hogy milyen mértékben kell megjátszani bizonyos érzelmeket a munkájuk során, ez mennyi erőfeszítésükbe kerül, és hogy mennyire fáradtak bele ebbe.
Az eredmények azt mutatták, hogy akiknek a legtöbbet kellett erőlködniük a barátságos viselkedés érdekében, azok fásultak bele leginkább munkájukba. Dr Quinoqes-Garcia a következőket mondta el: „Ez a felmérés két tanulságot is hordoz magában. Már a munkaerő-toborzás szakaszában ki kellene értékelni a jelölt erőfeszítéseinek szubjektív mértékét, így ki lehetne szűrni azokat, akik hajlamosabbak a burn-out (kiégés) szindrómára. A munkáltatóknak segítséget kellene nyújtaniuk a személyzetnek abban, hogy könnyebben megbirkózzanak a munkakör érzelmi nehézségeivel.” Az eredményeket a Brit Pszichológiatudományi Konferencián tették közzé.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.