TOP7: Ezekre a klipekre kattintottak a legtöbben

TOP7: Ezekre a klipekre kattintottak a legtöbben

YouTube
PUBLIKÁLÁS: 2017. november 19. 15:00
Bors

7. Taylor Swift: Shake It Off (2 milliárd 437 millió)

A szőke énekesnő minden klipje nézők millióit vonzza, de a 2014-es Shake It Off valamennyit fölülmúlja. A dal válasz a sztárokat érő folyamatos kritikákra, amiket lehetetlen kontroll alatt tartani a mai világban – erről Swift nyilatkozott egyszer. A cím összesen 36-szor hangzik el a dalban.

6. Ed Sheeran: Shape of You (2 milliárd 708 millió)

A 26 éves angol énekes-dalszerző ezzel a dallal rekordot döntött:  több mint 10 milliós rekordjával az egy nap alatt legtöbbször meghallgatott szám lett a Spotify-on. A leggazdagabb 30 év alatti brit sztárok közé tartozó Sheeran. A szám írásának elején még azt gondolta szerzőtársaival, hogy Rihannának írják a számot, de aztán rájöttek, nem lenne ez való a barbadosi énekesnőnek. A szám egyébként arról szól, ahogy Sheeran egy bárban beleszeret valakibe.

5. Mark Ronson & Bruno Mars: Uptown Funk (2 milliárd 759 millió)

Hónapokig tartott, mire a két zenész „tető alá hozta” a dalt, sokáig különböztek az elképzeléseik. Végül 2014. novemberében született meg a szám, amit 2016-ban két Grammy-díjjal jutalmaztak. A videoklipet amúgy nem egy, hanem több amerikai városban vették fel, mert Mars (képünkön) közben turnézott.

4. Justin Bieber: Sorry (2 milliárd 824 millió)

A fiatal kanadai előadó és botrányhős 2015 végén állt elő e szerzeményével, amivel rajongóitól kért bocsánatot. Más verzió szerint a dal és a 90-es éveket idéző klip is a sztár exbarátnőjének, Selena Gomeznek szól. A videó 2016-ban elnyerte az American Music Awardson Az év videója címet.

3. Psy: Gangnam Style (2 milliárd 992 millió)

A koreai dal volt 2012 „Lambadája”. Ez volt az első videoklip a YouTube-on, ami elérte a 2,1 milliárdos nézőszámot, amire a portál sem volt felkészülve. Pedig már megjelenésének évében a legnépszerűbb videó volt 2,2 millió kedveléssel, ezzel pedig a Guinness Rekordok Könyvébe is beírta magát.

2. Wiz Khalifa: See you again (3 milliárd 213 millió)

A Halálos iramban című film hetedik részéhez készült 2015-ben. A klip több jelenetében feltűnik a mozi egyik főszereplője, a tragikus autóbalesetben elhunyt Paul Walker is. Nem túlzás kijelenteni: az elképesztő nézettséghez a Halálos iramban-rajongók érzelmi kötődése is nagyban hozzájárult.

1. Luis Fonsi: Despacito (4 milliárd 312 millió)

A legek legje! 2017 nyarának megaslágerét több mint egymilliárddal többször látták, mint listánk második helyezettjét. És gondoljunk bele: ehhez a rekordhoz csupán hónapok kellettek a Puerto Ricóban forgatott videónak. Fonsi szerint a dal és a klip a latin kultúrának köszönheti a sikerét, aminek elmaradhatatlan eleme a szenvedélyes tánc és persze a szerelem.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.