Magyar ruha aratott sikert a Golden Globe-on

Magyar ruha aratott sikert a Golden Globe-on

magyar
PUBLIKÁLÁS: 2018. január 17. 13:00
Egyedüli magyar ruhamárkaként képviselte az országot a Golden Globe afterpartiján a Sentiments Couture.
G. Sz.

Chloe Bridges színésznő Joó Beatrix egyik különleges kreálmányában jelent meg az egyik hivatalos afterpartin. Az idei Golden Globe-díjátadón a színésznők többsége a szexuális zaklatások elleni tiltakozásként fekete ruhában ment a gálára, Joó Beatrix pedig éppen ennek köszönheti, hogy a Sentiments ruhamárkát az egész világ megismerte.

– Egy amerikai PR-ügynökségen keresztül fedezte fel a ru­hánkat Chloe és a stylistja, s mi­vel fekete estélyikből amúgy is hiány volt Los Angelesben a gá­la előtt, na­gyon szerencsés egymásra találás volt a miénk. Büszkék vagyunk rá, hogy minket vá­lasztottak – mesélte Joó, akiről a magyar divatszakma belterjessége miatt itthon szinte alig hallani.

– Húsz éve vagyok tervező, Dobó Katától Liptai Claudián át Udvaros Dorottyáig szinte mindenkit öltöztettem már ebben az országban, egyedüli magyarként négy oldalon jelent meg a ru­háim­ról anyag a rangos l’Officiel magazinban, de a budapesti Fa­shion Weekre meg sem hívnak. Ady egyik versét tudnám idézni a hazai divatiparral kapcsolatban: „Ki magyar tájon nagy sorsra vágyik, rokkanva ér el az éjszakáig” – mondta a tervező, majd hozzátette: már előttük a következő cél is, hiszen külön ruhával készülnek az Oscar-díjra is, amit reményeik szerint ismét egy híresség mutat majd meg a világnak.      

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.