Fiatalító krémet népszerűsít Zámbó Árpy

Fiatalító krémet népszerűsít Zámbó Árpy

krém
PUBLIKÁLÁS: 2017. október 27. 12:00
ozs

Nem tudni pontosan, hogy a több lábon állás vagy az előremenekülés gondolata vezérelte Zámbó Árpyt, amikor úgy döntött, eljött az ideje, hogy a szórakoztatóipar kimaxolása után beszálljon a szépségiparba is. Jimmy fivére egy fiatalító krém reklámarcaként mosolyog vissza újabban a képernyőről.

Charles Darwin óta tudjuk, hogy a szépségérzet az elme természetétől függ, nem a csodált tárgy bármiféle valós tulajdonságától. Valószínű, ezt az elvet vallja az az örök fiatalságot ígérő, titokzatos ránctalanító krémet terjesztő vállalkozás is, amelyik Zámbó Árpyt találta a legalkalmasabbnak arra, hogy reklámarcként népszerűsítse csodatermékét. Az egyik kis ká­belcsatornán ugyanis egy ideje már fut egy félperces kis reklámfilm, amelyik azt a kérdést feszegeti, hogy vajon mi lehet Zámbó Árpy titka? Ahogy elhangzik a kérdés, máris érkezik rá a válasz: egy új natúr kozmetikai termékcsalád kenőcse tehet mindenről. Szereplés előtt Árpy mindig egy különleges ránctalanító mikrokrémet használ, amely két perc alatt akár tíz évvel fiatalabb arcot varázsol

– Az örök fiatalság titka. Ami a bőrt illeti – erősíti meg a reklám üzenetét Árpy.

Lapunk szerette volna megtudni Jimmy testvérétől, miből is van ez a csodakrém, tényleg ilyen gyorsan és látványosan hat, és hogyan választották őt a termék reklám­arcának, de többszöri megkeresésünkre is rendre elutasította a válaszadást. A reklámban feltüntetett telefonszámot is hiába hívtuk, nem vették fel.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.