Ezt a pillanatot meg kell örökíteni – mintha ezt mondaná Tilla, mikor szelfit készít. Most tudták meg ugyanis: újra a TV2 szuperprodukciója lett a hét legnézettebb műsora a teljes lakosság körében. A Sztárban sztár ismét minden célcsoportban a legnézettebb, a teljes lakosságból 1,2 millióan nézték.
A Star Academy élő adását az éppen tévét néző 19–59 évesek több mint egytizede követte nyomon, de talán ennél is többet mond, hogy a teljes lakosság 15 százaléka választotta a kiélezett versenyben. Egyre inkább kiéleződik a verseny a TV2 Csoport és az RTL Klub Csoport kábelcsatornái között. A nézettségi adatok azt mutatják, hogy míg májusban még csaknem háromszor annyian nézték az RTL Klub kábelcsatornáit, már olvad a különbség. A TV2 Csoport a saját kábelcsatornáin majdhogynem megduplázta számukat, közönségaránya 5,6 százalékról 9,3 százalékra nőtt. A TV2 vezetői portfólióban gondolkodnak, hét új csatornát indítanak, így 2016 novemberére már 11 csatornából álló készletük lesz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.