Háromszáz lány járt Dopemannél

rapper
PUBLIKÁLÁS: 2015. március 10. 09:45
Háromszáznál is többen jelentkeztek, így hosszú válogatás után sikerült kiválasztani Dopeman hajkereskedésének reklám­arcát.
Bors

Csilla utolsóként pályázott a melóra, mégis az ő személyisége fogta meg legjobban a Pityinger testvéreket:

– Utolsókból lesznek az elsők, az öcsémmel teljes egyetértésben Csillát választottuk. Nemcsak gyönyörű, de nagyon jó fej is, méltán képviseli a hajkereskedésünket. Az ajándék hajhosszabbítást természetesen már meg is kapta, de az ígéretünkkel ellentétben randevúval egybekötött vacsorára nem hívjuk meg. Sajnos komoly kapcsolatban él a barátjával, amit mi tiszteletben tartunk. De a legújabb videoklipünkben azért szerepelni fog – újságolta Dope hozzátéve, hogy testvére ötletén felbuzdulva új stílusban próbálkoznak: szerelmes számmal készülnek meghódítani a slágerlistákat.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.