Nincs szerződése Fábrynak a köztévével

MTVA
PUBLIKÁLÁS: 2015. január 22. 04:00
Egyelőre nem tudni, mi lesz a Fábry-show sorsa, annyi biztos, hogy a showman cégével nem hosszabbított szerződést az MTVA.
Bors

Repül vagy marad a köztévénél Fábry Sándor? Ez a kérdés foglalkoztat­-ja a tévésszakmát, miután az MTVA nem hosszabbított szerződést a showman produkciós cégével. A ki­rályi tévé nem verte nagydobra a döntést, mindeddig csupán a bennfentesek tudtak róla.

Fábry Sándor, miután távozott az RTL Klubtól, a köztévénél már saját produkcióként gyártotta szórakoztató műsorát, ami annyit jelent, hogy saját maga producere is volt. Cége, a Trisó Produkciós Kft. felettébb jól jövedelmezett: nyilvánosan elérhető szerződése szerint évente húsz adást kellett szállítania 2012-től, és adásonként 22 millió forint plusz áfa landolt a cég kasszájában. Tavaly év végéig tehát három év alatt 1,3 milliárd forintba került Fábry műsora az adófizetőknek. Hogy mi lesz idén? Egyelőre nem tudni.

– Ígérgetik neki, hogy folytatódik a show, de szerződése még nincs. Teljesen bizonytalan Fábry műsorának sorsa. Az MTVA háza táján teljes átszervezés folyik márciusig, senki sincs biztonságban, egyedül Kálomista Fa­pad című tévésorozata a kivétel, ennek alkotói már aláírták a szerződésüket – mondta el informátorunk.

Az MTVA január 6-án kiadott sajtóközleményéből kiderül: a Fábry átkerül a Duna World-re, így péntekenként látható lesz, de csak ismétlésként.

Kérdéseinkre, miszerint Fábry műsora idén folytatódik-e a köztévénél, és hosszabbítottak-e szerződést a showman cégével, a Trisó Kft.-vel, az MTVA sajtóosztálya megerősítette információnkat, de nyitva hagyta a folytatás kérdését.

– Az ön által említett szerződés hosszabbítása nem történt meg. Amennyiben a jelenlegihez képest Fábry Sándor műsorára vonatkozóan változik a helyzet, az információt a közmédia saját felületein megjelenteti – kaptuk a hivatalos választ.

Ezután hiába szerettük volna megtudni, hogy ez mit takar pontosan, nem kaptunk érdemleges választ.

Romlott a nézettsége

Fábrynak 2014 első felében sikerült egyszer 600 ezres nézőszámot produkálnia a teljes lakosság körében, de átlagosan csak 400 ezren nézték a humor nagyágyúját. Amíg az RTL Klubnál szórakoztatta a nézőket, előfordult, hogy millióan, sőt, még többen választották. Tavaly olykor meg kellett elégednie a 330 ezres közönséggel. Messze van a kettő egymástól... 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.