Cégként védi meg magát Katalin és Vilmos

brand
PUBLIKÁLÁS: 2014. január 19. 12:45
A brit királyi család tagjait a világon majdnem mindenütt ismerik, nevükkel pedig szinte bármit el lehet adni. Mostantól azonban hivatalosan is branddé vált Katalin hercegnő és Vilmos herceg.
Bors

Nem túlzás azt állítani, hogy 2011-es esküvőjük óta a világ legismertebb házaspárja Katalin hercegnô és Vilmos herceg. Első fiuk, György születését az egész bolygó figyelemmel kísérte, és az újdonsült család tulajdonképpen már nagy értékkel bíró márkanévnek számít. Amin az ő arcképük szerepel, legyen az bármilyen apró csecsebecse, az jó eséllyel pénzt hoz, ám a párosnak éppen ezért vigyáznia kell a jó hírnevére is.

Ebből az apropóból mind a hercegnô, mind a herceg a Beckham házaspár vagy Kate Moss példáját követve cégeket alapított, amivel személyes márkanevüket, brandjüket megvédhetik a visszaélésektől.

– Ez a lépés lehetővé teheti számukra, hogy csak olyan termékeket adjanak el a nevükkel, amelyeket hivatalosan a cégeik is jóváhagytak, sőt így már jogi úton is megakadályozhatják, hogy visszaéljenek a képmásukkal. Katalin és ­Vilmos cégei a hagyományos értelemben nem folytatnak kereskedelmet, és nem pénzkeresésreszolgálnak, hanem arra, hogy megvédjék a nevüket – nyilatkozta Paul Walsh jogi szakértő a Daily Mailnek.

Persze ez nem jelenti azt, hogy teljesen eltűnhetnek a brit üzletek polcairól a hercegi pár vagy gyermekük, György herceg nevével ellátott gagyik, ugyanakkor a jótékonysági akcióikat nagyban elősegítheti a cégalapítás, hiszen nemegyszer próbáltak már jóhiszemű embereket megvezetni a nevükben.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.