Puzsér játszva keres milliókat

misszió
PUBLIKÁLÁS: 2012. július 08. 08:15
Merje valaki azt mondani, hogy Puzsér Róbert egyéniségére senki sem vevő! A kritikus hazánk legnagyobb mozihálózatának reklámarca lett, ám ahelyett, hogy eladta volna magát kilóra, saját fejlesztésű kvízjátékával kultúrmissziót vállalt.
Lakatos Levente

Óriási plakát hirdeti: Puzsér Róbert kvízjátékával akár autót is nyerhetnek a film szerelmesei. A Csillag születik zsűritagja Reklámtörvényszék című video­blogjában számtalan hirdetésről kifejtette már lesújtó véleményét. Legutóbb, Facebook-oldalán pedig hazánk egyik tinisztárját szólta le, amiért a fiatalok kedvence energiaitalt reklámoz legújabb klipjében. Többek között ezért is furcsa, hogy a Cine­ma City kedvéért most ő maga is kampányarc lett. Felmerül a kérdés: a kritikus vajon elveit feladva, busás gázsiért cserébe teljesen meghasonlott?

– Kultúrmissziót vállaltam. Eddig is hasonló, a valaha volt legkiválóbb filmekkel kapcsolatos projektekben vettem részt, ezúttal sincs ez másként. A hét mesterlövésze című rádióműsorban, illetve rendezvénysorozaton már bemutattuk minden idők legjobb filmjeit, ezekből állítottam össze az ominózus kvízt. Aki megnyeri a versenyt, elmondhatja magáról, hogy a legkiválóbb filmek szakértője – nyilatkozta a Borsnak Puzsér, aki a téma kedvéért még sajtócsendjét is felfüggesztette.

A kritikus tehát egy elmés csavarral, értéket közvetítve domborít a kvízkampányban – ezzel pedig több legyet üt egy csapásra. Amellett, hogy a
piac­gazdaság elveit nézve, nyilvánvalóan sztárgázsit kapott a Cinema Citytől, hitelességét megőrizve a reklámszakmának is bemutatott.

Puzsér, aki a kampányhoz készült fotókon különböző jelmezekben – például szkafanderben – szerepel, így nyilatkozott erről: – A képek különböző műfajokra hajazva készültek. Az egyik fotó a Keresztapa című film előtt tiszteleg, a szkafanderkosztümös kép pedig a 2001: Űrodüsszeia mintájára készült.

Sztárgázsit kaphat

Kérdésünkre, hogy az általa említett „kultúrmisszió” kifizetődő-e, a kritikus annyit válaszolt, a kultúra mindig kifizetődő, ha nem anyagilag, akkor erkölcsileg.
A Bors által megkérdezett marketingszakemberek szerint egy ilyen kampányért minimum két-hárommillió forint ütheti a reklámarc markát.

 

Sztárgázsit kaphat
Kérdésünkre, hogy az általa említett „kultúrmisszió” kifizetődő-e, a kritikus annyit válaszolt, a kultúra mindig kifizetődő, ha nem anyagilag, akkor erkölcsileg.
A Bors által megkérdezett marketingszakemberek szerint egy ilyen kampányért minimum két-hárommillió forint ütheti a reklámarc markát
Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.