Celeb

Puzsér játszva keres milliókat

Lakatos Levente

Létrehozva: 2012.07.08.

Merje valaki azt mondani, hogy Puzsér Róbert egyéniségére senki sem vevő! A kritikus hazánk legnagyobb mozihálózatának reklámarca lett, ám ahelyett, hogy eladta volna magát kilóra, saját fejlesztésű kvízjátékával kultúrmissziót vállalt.

Óriási plakát hirdeti: Puzsér Róbert kvízjátékával akár autót is nyerhetnek a film szerelmesei. A Csillag születik zsűritagja Reklámtörvényszék című video­blogjában számtalan hirdetésről kifejtette már lesújtó véleményét. Legutóbb, Facebook-oldalán pedig hazánk egyik tinisztárját szólta le, amiért a fiatalok kedvence energiaitalt reklámoz legújabb klipjében. Többek között ezért is furcsa, hogy a Cine­ma City kedvéért most ő maga is kampányarc lett. Felmerül a kérdés: a kritikus vajon elveit feladva, busás gázsiért cserébe teljesen meghasonlott?

– Kultúrmissziót vállaltam. Eddig is hasonló, a valaha volt legkiválóbb filmekkel kapcsolatos projektekben vettem részt, ezúttal sincs ez másként. A hét mesterlövésze című rádióműsorban, illetve rendezvénysorozaton már bemutattuk minden idők legjobb filmjeit, ezekből állítottam össze az ominózus kvízt. Aki megnyeri a versenyt, elmondhatja magáról, hogy a legkiválóbb filmek szakértője – nyilatkozta a Borsnak Puzsér, aki a téma kedvéért még sajtócsendjét is felfüggesztette.

A kritikus tehát egy elmés csavarral, értéket közvetítve domborít a kvízkampányban – ezzel pedig több legyet üt egy csapásra. Amellett, hogy a
piac­gazdaság elveit nézve, nyilvánvalóan sztárgázsit kapott a Cinema Citytől, hitelességét megőrizve a reklámszakmának is bemutatott.

Puzsér, aki a kampányhoz készült fotókon különböző jelmezekben – például szkafanderben – szerepel, így nyilatkozott erről: – A képek különböző műfajokra hajazva készültek. Az egyik fotó a Keresztapa című film előtt tiszteleg, a szkafanderkosztümös kép pedig a 2001: Űrodüsszeia mintájára készült.

Sztárgázsit kaphat

Kérdésünkre, hogy az általa említett „kultúrmisszió” kifizetődő-e, a kritikus annyit válaszolt, a kultúra mindig kifizetődő, ha nem anyagilag, akkor erkölcsileg.
A Bors által megkérdezett marketingszakemberek szerint egy ilyen kampányért minimum két-hárommillió forint ütheti a reklámarc markát.

 

Sztárgázsit kaphat
Kérdésünkre, hogy az általa említett „kultúrmisszió” kifizetődő-e, a kritikus annyit válaszolt, a kultúra mindig kifizetődő, ha nem anyagilag, akkor erkölcsileg.
A Bors által megkérdezett marketingszakemberek szerint egy ilyen kampányért minimum két-hárommillió forint ütheti a reklámarc markát
Még egy kis fűszer jöhet? Iratkozzon fel a Bors-hírlevélre!
Sztár, közélet, életmód... a legjobb cikkeink első kézből!
Ingatlanbazar.hu - Gyors. Okos. Országos
-

További cikkek