Divatdiktátor lesz Takács Nikolas

X-Faktor
PUBLIKÁLÁS: 2012. július 14. 10:45
Takács Nikolas saját ruhakollekciót dobott piacra. Az X-Faktor első szériájának döntőse nem csak nevét adta az öltözékekhez, a tervezésben is részt vett.
D.P.

TN Collection néven dobta piacra saját ruhamárkáját Takács Nikolas. A vállalkozás megszületése nagyrészt annak köszönhető, hogy Nikolasnak már az X-Faktorban fontos ismertetőjegye volt kifogástalan öltözködése, fejfedői pedig szinte a védjegyévé váltak.

– A kalapokkal kezdődött minden, a tehetségkutató után kézenfekvő ötlet volt, hogy kalapüzletet nyissunk egy barátommal. Később a társam kitalálta, hogy ne csak kalapokkal foglalkozzunk, hanem építsünk ki egy saját brandet. A visszajelzések alapján úgy tűnik, jó ötlet volt – magyarázta Nikolas, aki profi munkatársakkal vette magát körbe.

– Az x-faktoros stylistom, Asztmann Timi is segít, de törekszem arra, hogy rajta és Erdei Virág kalaptervezőn kívül is komoly szakmai múlttal rendelkező tervezőkre támaszkodjam – tette hozzá az énekes.

Nikolas, mivel a nevét és arcát adja a márkához, beleszól a ruhák, kiegészítők kiválasztásába.

– Táskák, cipők, ingek, öltönyök szerepelnek a kollekcióban, nőknek és férfiaknak. Konfekciót és egyedi árut is piacra dobunk. Komoly súlya van a szavamnak a döntésekben, előfordult, hogy egy táska hímzése nem tetszett, és szóltam, hogy ezt nem kérem – mesélte az énekes, aki nagyon bízik abban, hogy az új vállalkozás üzletileg is sikeres lesz.

– Hit nélkül nem lehet semmibe belekezdeni, már most rengeteg rendelésünk van, s hamarosan indul az internetes áruházunk, aztán egy budapesti szalont is megnyitunk.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.