Takács Nikolas saját ruhakollekciót dobott piacra. Az X-Faktor első szériájának döntőse nem csak nevét adta az öltözékekhez, a tervezésben is részt vett.
TN Collection néven dobta piacra saját ruhamárkáját Takács Nikolas. A vállalkozás megszületése nagyrészt annak köszönhető, hogy Nikolasnak már az X-Faktorban fontos ismertetőjegye volt kifogástalan öltözködése, fejfedői pedig szinte a védjegyévé váltak.
– A kalapokkal kezdődött minden, a tehetségkutató után kézenfekvő ötlet volt, hogy kalapüzletet nyissunk egy barátommal. Később a társam kitalálta, hogy ne csak kalapokkal foglalkozzunk, hanem építsünk ki egy saját brandet. A visszajelzések alapján úgy tűnik, jó ötlet volt – magyarázta Nikolas, aki profi munkatársakkal vette magát körbe.
– Az x-faktoros stylistom, Asztmann Timi is segít, de törekszem arra, hogy rajta és Erdei Virág kalaptervezőn kívül is komoly szakmai múlttal rendelkező tervezőkre támaszkodjam – tette hozzá az énekes.
Nikolas, mivel a nevét és arcát adja a márkához, beleszól a ruhák, kiegészítők kiválasztásába.
– Táskák, cipők, ingek, öltönyök szerepelnek a kollekcióban, nőknek és férfiaknak. Konfekciót és egyedi árut is piacra dobunk. Komoly súlya van a szavamnak a döntésekben, előfordult, hogy egy táska hímzése nem tetszett, és szóltam, hogy ezt nem kérem – mesélte az énekes, aki nagyon bízik abban, hogy az új vállalkozás üzletileg is sikeres lesz.
– Hit nélkül nem lehet semmibe belekezdeni, már most rengeteg rendelésünk van, s hamarosan indul az internetes áruházunk, aztán egy budapesti szalont is megnyitunk.