Mint Vitézy Dávid Facebook-oldaláról kiderül, ma reggel megjelent a nyílt európai uniós közbeszerzési felhívás, így elindulhat Kelenföld újratervezése. A legfontosabb változás, hogy az elővárosi Volánbuszok végállomása átkerül az Etele térről az őrmezői oldalra. A Volán járatai ide egyszerűbben, rövidebb úton juthatnak el, és a jövőben a BKK járataival közös, fedett, terminálról indulhatnak. Az új állomáson nyilvános illemhely és újságos is helyet kap majd.
A kelenföldi P+R kapacitás a mostani 1000 férőhelyről legalább 1500-ra nő, melyhez várhatóan többszintes parkolóház épül. A kerékpárosoknak bringatárolók készülnek, de taxidrosztok és K+R parkolók is épülnek, ahol csak egy pillanatra állhat meg az autó, amíg az utasok kiszállnak.
Átfogóan vizsgálják a Kelenföldi pályaudvar térségét, és a tervezőnek javaslatot kell majd tennie a buszvégállomás Etele téren felszabaduló területének hasznosítására, ahol cél a zöldterületek növelése. Emellett más, a térséget érintő távlati fejlesztések lehetőségét is vizsgálják majd. Ezek között szerepel egy, a vágányok felett átívelő, új állomásépület, mely közvetlenül kapcsolódna az összes peronhoz, és tervezik új peron létesítését a 16. vágány mellett, kapcsolattal az aluljáróhoz.
Szeretnék javítani a közelben tervezett Dél-budai Centrumkórház megközelíthetőségét a villamoshálózat fejlesztésével, a 19-es és 49-es villamosok átvezetésével az őrmezői oldalra és onnan az új szuperkórházhoz.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.