A Mirror beszámolója szerint közel hétszázezer felhasználóját változtatta kísérleti patkánnyá egy hétre a legnépszerűbb közösségi oldal. Az érzelmek befolyásolásának lehetőségeit kutató kísérlet keretében manipulálták a az emberek üzenőfalát, azt figyelve, hogyan hat a felhasználókra a negatív, illetve pozitív tartalmak megjelenítése.
A legnagyobb titokban lefolytatott kísérlet eredménye nem meglepő módon az volt, hogy aki több negatív, szomorú posztot olvasott, az maga is több negatív dolgot tett közzé, és megfordítva, a pozitív üzenetekkel bombázott felhasználók maguk is pozítívabb dolgokat közvetítettek.
A tanulmány közzététele után sokan háborognak a Facebook etikátlan húzásán, hogy tudtukon kívül manipulálta a felhasználói érzelmeit.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.