Ötszázmilliót is elkérhet a fitneszcsalád azért a két Facebook-oldalért, amelyen családjuk titkairól is beszámolnak, s melyet évek munkájával fejlesztettek szinte a tökélyre. Jelenleg kettejüknek összesen 1 270 785 követőjük van.
Ha Rubint Réka és Schobert Norbi várost alapítana a Facebook-rajongókból, az majdnem Budapest méretű lenne, a második legnagyobb városunknál, Debrecennél pedig hatszor nagyobb lélekszámú települést hoznának létre.
Az oldalak persze nem a szerencsének köszönhetik, hogy ilyen sikeresek. Norbiék cégei havonta 3-3,5 millió forintot ölnek bele. A befektetés azonban megtérül, hiszen piaci értékük nagyjából 500 millió forintra rúg.
– Az én hivatalos oldalamon 501 446, a „Norbi Update” oldalon pedig 769 339 lájkoló van jelenleg – meséli Rubint Réka. – Ez valóban komoly szám, és ezért nagy felelősséggel is jár. Csak olyan gondolatokat oszthatunk meg az emberekkel, amikben valóban hiszünk. Épp a napokban hallottuk, hogy az egyik gyorsétteremlánc egy bejáratott oldalra, egy 300 ezres lájkkal rendelkezőre licitált, meg is vették 200 millióért. Ebből az árból következően a mi kettőnk oldala félmilliárdot ér, mert hatalmas reklámfelület.
Norbi egy példán keresztül mutatja be, hogy milyen témákra vevők az emberek. – A minap kiírtam a Facebook-oldalamra, hogy a kutyám, Szultán beteg lett (erről a Bors is beszámolt). Összesen tíz sor volt, a kutya-ember barátságról, hűségről aggódásról szólt. 489 ezren olvasták el, 17 ezer lájkot kapott és 2800 hozzászólás érkezett a fotó alá – meséli Norbi.
– Az évek alatt megtanultuk, hogy ezeken az oldalakon forgalmat nem lehet pénzért generálni, az embereket a személyes és lelki dolgok érdeklik, és a hasznos tanácsok. Ha ezt megkapják, akkor maradnak.
Ehhez tartják is magukat Norbiék: a családfő itt beszélt például életmentő műtétjéről, még halálközeli gondolatairól is, és Réka szexis fotóit is közzéteszik itt.
Norbi elárulta, hogy a Facebook-oldalaikat egy komplett csapat működteti.
– Van moderátorunk, mellette egy dietetikus is figyeli az oldalakat, nehogy becsússzon egy szakmai tévedés. Réka és én pedig rendszeresen ránézünk az oldalainkra.