Ha Rubint Réka és Schobert Norbi várost alapítana a Facebook-rajongókból, az majdnem Budapest méretű lenne, a második legnagyobb városunknál, Debrecennél pedig hatszor nagyobb lélekszámú települést hoznának létre.
Az oldalak persze nem a szerencsének köszönhetik, hogy ilyen sikeresek. Norbiék cégei havonta 3-3,5 millió forintot ölnek bele. A befektetés azonban megtérül, hiszen piaci értékük nagyjából 500 millió forintra rúg.
– Az én hivatalos oldalamon 501 446, a „Norbi Update” oldalon pedig 769 339 lájkoló van jelenleg – meséli Rubint Réka. – Ez valóban komoly szám, és ezért nagy felelősséggel is jár. Csak olyan gondolatokat oszthatunk meg az emberekkel, amikben valóban hiszünk. Épp a napokban hallottuk, hogy az egyik gyorsétteremlánc egy bejáratott oldalra, egy 300 ezres lájkkal rendelkezőre licitált, meg is vették 200 millióért. Ebből az árból következően a mi kettőnk oldala félmilliárdot ér, mert hatalmas reklámfelület.
Norbi egy példán keresztül mutatja be, hogy milyen témákra vevők az emberek. – A minap kiírtam a Facebook-oldalamra, hogy a kutyám, Szultán beteg lett (erről a Bors is beszámolt). Összesen tíz sor volt, a kutya-ember barátságról, hűségről aggódásról szólt. 489 ezren olvasták el, 17 ezer lájkot kapott és 2800 hozzászólás érkezett a fotó alá – meséli Norbi.
– Az évek alatt megtanultuk, hogy ezeken az oldalakon forgalmat nem lehet pénzért generálni, az embereket a személyes és lelki dolgok érdeklik, és a hasznos tanácsok. Ha ezt megkapják, akkor maradnak.
Ehhez tartják is magukat Norbiék: a családfő itt beszélt például életmentő műtétjéről, még halálközeli gondolatairól is, és Réka szexis fotóit is közzéteszik itt.
Norbi elárulta, hogy a Facebook-oldalaikat egy komplett csapat működteti.
– Van moderátorunk, mellette egy dietetikus is figyeli az oldalakat, nehogy becsússzon egy szakmai tévedés. Réka és én pedig rendszeresen ránézünk az oldalainkra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.