Egy csapásra vált világhírűvé egy reklámfilm miatt Angyal Sándorné, Vilma néni, aki szinte még ma sem érti, mi ez a nagy felhajtás körülötte. – Néhány héttel ezelőtt megállt egy mikrobusz a házam előtt, amikor a szomszédasszonnyal a pad előtt üldögéltünk. Kiszállt belőle egy csomó ember és megkérdezték, hogy készíthetnek-e rólam képeket – idézi fel a történteket Vilma néni, aki a héten nem ücsöröghet kedvenc padján, mert kivizsgálásra befektették egy közeli kisváros kórházába.
– A sok ember csak ott jött-ment, fényképezték a kertet, meg a tulipánjaimat az ablakban. Majd egy tolmács kislány elmondta, hogy ők valami új-zélandi filmesek és szeretnék, ha azt mondanám a kamerába, hogy „Itt nálunk, Magyarbólyban jobb az internet, mint Új- Zélandba”. Megtettem, hát miért ne tettem volna? – kérdi nevetve.
Ez a nevetés, amivel a forgatócsoport által kért mondatot is befejezte Vilma néni, azóta világhírű lett, mivel a új-zélandi Flip mobilszolgáltató cég új kampányfilmjét néhány nap alatt több mint 120 ezren nézték meg az egyik legnagyobb videomegosztó oldalon.
– Hát mit szóljak? Én nem csináltam semmit. Azt a tízezer forintot sem akartam elfogadni, amit ezért fizettek – meséli a dédnagymama, akinek nincs is otthon internethozzáférése, és amikor megmutattuk neki a filmet, kedvesen rácsodálkozott vele együtt üldögélő macskája nyugodt viselkedésére. – Ni, milyen szépen ül ott a Hacici – mondta.
Vilma néni mellett egy másik magyart is megcsapott a népszerűség szele, hiszen az új-zélandi kampány másik filmjében egy oroszlányi horgász értetlenkedik azon, hogyan lehet drágább a távoli szigetországban a szélessávú internethozzáférés, mint nálunk, amikor „Új-Zéland egy modern ország”.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.