Egy új-zélandi cég reklámfilmjében szerepel Vilma néni. A videót eddig százezernél többen nézték meg az interneten. A magyarbólyi asszony a Borsnak elmondta: alig akarta elfogadni a felajánlott 10.000 forintos gázsit.
Egy csapásra vált világhírűvé egy reklámfilm miatt Angyal Sándorné, Vilma néni, aki szinte még ma sem érti, mi ez a nagy felhajtás körülötte. – Néhány héttel ezelőtt megállt egy mikrobusz a házam előtt, amikor a szomszédasszonnyal a pad előtt üldögéltünk. Kiszállt belőle egy csomó ember és megkérdezték, hogy készíthetnek-e rólam képeket – idézi fel a történteket Vilma néni, aki a héten nem ücsöröghet kedvenc padján, mert kivizsgálásra befektették egy közeli kisváros kórházába.
– A sok ember csak ott jött-ment, fényképezték a kertet, meg a tulipánjaimat az ablakban. Majd egy tolmács kislány elmondta, hogy ők valami új-zélandi filmesek és szeretnék, ha azt mondanám a kamerába, hogy „Itt nálunk, Magyarbólyban jobb az internet, mint Új- Zélandba”. Megtettem, hát miért ne tettem volna? – kérdi nevetve.
Ez a nevetés, amivel a forgatócsoport által kért mondatot is befejezte Vilma néni, azóta világhírű lett, mivel a új-zélandi Flip mobilszolgáltató cég új kampányfilmjét néhány nap alatt több mint 120 ezren nézték meg az egyik legnagyobb videomegosztó oldalon.
– Hát mit szóljak? Én nem csináltam semmit. Azt a tízezer forintot sem akartam elfogadni, amit ezért fizettek – meséli a dédnagymama, akinek nincs is otthon internethozzáférése, és amikor megmutattuk neki a filmet, kedvesen rácsodálkozott vele együtt üldögélő macskája nyugodt viselkedésére. – Ni, milyen szépen ül ott a Hacici – mondta.
Vilma néni mellett egy másik magyart is megcsapott a népszerűség szele, hiszen az új-zélandi kampány másik filmjében egy oroszlányi horgász értetlenkedik azon, hogyan lehet drágább a távoli szigetországban a szélessávú internethozzáférés, mint nálunk, amikor „Új-Zéland egy modern ország”.