A lap "20 hely, ahová el kell menni huszonévesen" című cikkében a fürdőket és kávéházi kultúrát emeli ki a magyar főváros attrakciói közül, írja a turizmusonline.hu.
Azt is kiemelik, hogy a fiatal amerikaik megszólításához nem elég a romkocsmák világának bemutatása, a mai amerikai huszonévesek ugyanis egyre tudatosabban választanak úti célt.
Az úti élmények szerzése mellett az is fontos számukra, hogy a felkeresett desztinációról minél többet megtudjanak, kultúráját és a történelmét is jobban megismerjék.
A New York Times hétvégi utazási melléklete több mint 1,5 millió olvasót ér el. A lap több technológiai változtatást is végrehajtott ebben az évben. Összefogott pl. a Google-lal, ezzel új virtuális tartalmakat tett elérhetővé olvasói számára. Ugyanennek a megújulási folyamatnak a része az is, hogy fúzióra lépett a legtekintélyesebb amerikai bloggereket tömörítő szervezettel, a Hello Societyvel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.