Az utasmóló öt kapuval rendelkezik, az új poggyászkezelő rendszer pedig óránként 4250 csomaggal képes megbirkózni. Akinek ez nem lenne elég, az azok akár már 18 órával a tervezett indulást megelőzőleg leadhatják csomagjaikat, írja az airportal.hu.
Ezzel a módszerrel jelentősen leegyszerűsödhet a beszállást közvetlenül megelőző procedúra. Az utasmólóval együtt négy új gurulóút is épült, amelyek összesen további kilenc új várópontot biztosítanak a légi járművek számára, így a forgalom is gördülékenyebben haladhat majd.
Az egyre növekvő légi forgalom miatt Londonnak a repülőtéri futópályák kapacitásának növelésére van szüksége, és ezt már brit parlamenti körökben is felismerték - adta hírül az ATW online. A kérdés már csak az, hogy hol. Nem túl meglepő, hogy egyelőre Heathrow a befutó, viszont Gatwick még labdába rúghat és nem csak az ott zajló fejlesztések miatt.
A Gatwicken ráadásul nem késhetnek az easyJet utasai: a légitársaság új szabályzatának értelmében azok az utasok, akik nincsenek legkésőbb a gép indulása előtt 30 perccel a reptéri utasbiztonsági ellenőrzésnél, már nem haladhatnak tovább a tranzitterületre. Ez azt is jelenti, hogy azzal a járattal már biztosan nem fognak felszállni, amelyre a jegyük szól. Korábban az utolsó pillanatban érkező, de csak kézipoggyásszal utazók még jó eséllyel feljutottak a gépre, mostantól kezdve viszont a társaság már nem él ezzel a gyakorlattal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.