Imázsfilmmel csábít Bükfürdő

megújult
PUBLIKÁLÁS: 2013. november 12. 08:43
Elkészült a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrumot népszerűsítő új imázsfilm, amelynek célja, hogy az Európa-szerte jól csengő Bükfürdő név a köztudatban maradjon, sőt egyre több hazai és külföldi turista keresse fel a megújult, egyedülálló gyógyvizéről híres fürdőt.

A fürdőkomplexum – amely a tavalyi évben ünnepelte 50. születésnapját – az elmúlt évek fejlesztéseinek, széleskörű szolgáltatási palettájának köszönhetően a fiataloknak, szerelmeseknek, családoknak és az idősebb korosztálynak egyaránt élményteli kikapcsolódást kínál.

A kicsit több mint egyperces film ízelítőt ad a fürdő kínálatából, de elsődleges célja, hogy olyan érzéseket váltson ki, olyan élményeket közvetítsen, amit Bükfürdőn fog kapni az ide látogató.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.