Örülök a kérdésének, mert a mobiltelefont – s az újabb technikai kütyüket – el kell helyeznünk a nevelésben. A hároméves kislány kezébe elég nyilvánvalóan felesleges mobiltelefont adni. A telefonálást, mint a távollétet áthidaló módszert ugyan már ismeri, önálló telefonálásra azonban még igénye sincsen. Az óvoda első napjaiban ugyan minden kisgyerek „telefonál”, de a játéktelefonok foglaltsága esetén egy hosszúkás építőkocka is tökéletesen megfelel nekik e célra.
Lánya az ajándékból azt értette meg, hogy valami fontos, titokzatos, hogy úgy mondjam, felnôttes dolgot kapott édesanyjától. A tárgy funkciója még évekig nem fogja őt érdekelni. Ugyanezt az élményt elérné egy zenélődoboz vagy más, varázslatos játék. Az ilyesmiket hamarabb tudná kötni az eddigi tapasztalataihoz.
Telefont akkor érdemes venni, amikor időben és térben egyaránt nagyobb távolságokat jár be egy gyerek, és lényegesen többet van felügyelet nélkül – 9–10 éves kor előtt tehát nincs sok értelme. Ajándékainkat ugyanakkor a gyerek vágyaival is össze kell hangolni, s – tetszik vagy sem – bizonyos mértékig a gyerektársadalom értékrendjét, divatjait is figyelembe kell vennünk.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.