Rendhagyó módját választotta a Chelsea-t öltöztető cég, az Adidas, hogy a futballcsapat májusban piacra kerülő új mezét reklámozza. Kék festékkel öntötte nyakon a sztárokat.
„It’s blue, what else matters?” vagyis „Ez kék, mi más számít?” – fogalmazta meg reklámszlogenjét a német sportszergyártó cég, amikor két napon keresztül elkészítette a Chelsea sztárjainak főszereplésével a csapat új hazai mezének promóciós anyagát.
John Terry, Fernando Torres, David Luiz, Juan Mata, Demba Ba, Eden Hazard, Oscar, Gary Cahill és Petr Cech is kék festékfürdőt vett, hogy visszaadja a londoni klub színének az Avatar című mozihoz hasonlatos életérzését.
– Nagyon élveztem a fotózást, bármit megtennék ezért a klubért, hogy kifejezzem a szenvedélyemet, hiszen a kék szín jelent pillanatnyilag mindent a számomra – mondta Luiz.
A májusban piacra kerülő dresszek kinézetéről egyelőre csak a fantáziákban élhet kép, de ha a fotókból indulunk ki, biztosan nagy népszerűségnek fognak örvendeni a szurkolók körében.