Az egzotikus nyaralás képei valójában egy bútoráruházban készültek

nyaralás
PUBLIKÁLÁS: 2020. február 28. 10:44

Nemrégiben írtunk arról, hogy az emberek sokkal gyakrabban ferdítenek a nyaralásukkal kapcsolatban, mint gondolnánk. Natalia Taylor influenszer most egy minikísérlet keretében mutatta be, hogy kamuzni valójában nem is olyan bonyolult - derül ki a metro.co.uk cikkéből.

Forrás: Sushuti/pixabay.com

A nő Balin töltött nyaralásáról posztolt képeket az Instagramra. A követői imádták a fotósorozatot, és csak keveseknek tűnt fel, hogy a helyszín valójában nem az egzotikus sziget, hanem egy közeli Ikea áruház.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Where should I travel to next? ✨ Comment below and maybe I will ;)

Natalia Taylor (@natalia__taylor) által megosztott bejegyzés,

Taylor három képet tett közzé Balit jelölve meg tartózkodási helyként. Mint később elmondta, Bali szerinte „tökéletes hely egy hamis Instagram-vakációhoz", melynek még néhány közeli barátja is bedőlt.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Tea isn’t the only thing I drink..

Natalia Taylor (@natalia__taylor) által megosztott bejegyzés,

Pedig direkt megkérte a fotóst, Ally Amodeót, hogy hagyjon rajta a képeken néhány ikeás címkét, hogy lássa, hány követőjének tűnik fel a turpisság. Mindössze egyetlen ember kommentelte, hogy úgy tűnik, mintha az egyik kép az Ikeában készült volna.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

The queen has arrived #bali

Natalia Taylor (@natalia__taylor) által megosztott bejegyzés,

Az influenszer csak néhány nappal a Baliból való virtuális visszatérése után fedte fel a csalást a követőinek, és videót is készített az egész történetről „Nyaralást tettettem az Ikeában" címmel, melyben leszögezi, hogy nem szponzorálta a svéd bútorüzlet, de a helyszín alkalmasnak bizonyult arra, hogy megmutassa, milyen egyszerű nyaralást kamuzni a közösségi médiában.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.