ReklámFeszt 2012. - Egészségkonferencia

egészség
PUBLIKÁLÁS: 2012. szeptember 13. 10:59
Az előadók - az egészségügyi reklám és -marketing szakma kiválóságai - első alkalommal összegzik a téma aktualitásait nemzetközi összehasonlításban, jövőkép utak felvázolásával.

Az idei ReklámFeszt újdonságai közé tartozik „Az egészség reklámja - Az egészségmarketing új lehetőségei Magyarországon” című konferencia szeptember 19-én délelőtt.

Az előadók - az egészségügyi reklám és -marketing szakma kiválóságai - első alkalommal összegzik a téma aktualitásait nemzetközi összehasonlításban, jövőkép utak felvázolásával.

Az egészség reklámja - az egészségmarketing új lehetőségei Magyarországon című konferencia programja

2012. szeptember 19. 9.30 - 12.30

Helyszín: Budapest, Erzsébet tér, Akvárium, Borbár

9.30 Megnyitó - Beke Zsuzsa, a Magyar Reklámszövetség alelnöke

Köszöntő - Morva Gábor, a Magyar PR Szövetség alelnöke

Az egészség, mint trend 2012. - Kiss Katalin kutatási igazgató/Szinapszis Piackutató

Az egészségmarketing jogi és etikai kérdései - Dr. Fazekas Ildikó elnök/Európai Önszabályozó Szervezet (EASA); főtitkár/Önszabályozó Reklám Testület

A magyar egészségfogyasztó viselkedésének jellemzői, az egészségigény sajátosságai - dr. Lantos Zoltán igazgató/GFK Global

reklamfeszt1

Kommunikációs akupunktúra - kockázatok és mellékhatások az egészségügyi kommunikációban - Mészáros Zsolt igazgató/ÉrtékTrend Consulting

Egészségmarketing a médiában (számok és tények) - Mihalszki Zsuzsa igazgató/Kantar Media Hungary

Nemzetközi kitekintés az egészségügyi online trendekre - Gyarmati Gábor online szakértő

Információhiány az egészségügyben, egészségkommunikáció 2.0 - Varga-Tarr Sándor kommunikációs szakértő/ Egészségügyi Média Szövetség

Innovatív megoldások az egészségügyi kommunikációban - Lukács Katalin igazgató/H2Online

12.30 - sajtótájékoztató, fogadás

A konferencia elnöke: G. Németh György igazgató/AC Communications, főszerkesztő/ napidoktor.hu

Belépés csak előzetes regisztrációval: [email protected]

A rendezvény szakmai partnerei: Richter Gedeon, Szinapszis Egészségpiaci Kutató, Benyovszky Orvosi Központ

Médiapartner: H2Online.hu, webbeteg.hu, kamasz-panasz.hu

Kiemelt médiapartner: napidoktor.hu

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.