Az előadók - az egészségügyi reklám és -marketing szakma kiválóságai - első alkalommal összegzik a téma aktualitásait nemzetközi összehasonlításban, jövőkép utak felvázolásával.
Az egészség reklámja - az egészségmarketing új lehetőségei Magyarországon című konferencia programja
2012. szeptember 19. 9.30 - 12.30
Helyszín: Budapest, Erzsébet tér, Akvárium, Borbár
9.30 Megnyitó - Beke Zsuzsa, a Magyar Reklámszövetség alelnöke
Köszöntő - Morva Gábor, a Magyar PR Szövetség alelnöke
Az egészség, mint trend 2012. - Kiss Katalin kutatási igazgató/Szinapszis Piackutató
Az egészségmarketing jogi és etikai kérdései - Dr. Fazekas Ildikó elnök/Európai Önszabályozó Szervezet (EASA); főtitkár/Önszabályozó Reklám Testület
A magyar egészségfogyasztó viselkedésének jellemzői, az egészségigény sajátosságai - dr. Lantos Zoltán igazgató/GFK Global
Kommunikációs akupunktúra - kockázatok és mellékhatások az egészségügyi kommunikációban - Mészáros Zsolt igazgató/ÉrtékTrend Consulting
Egészségmarketing a médiában (számok és tények) - Mihalszki Zsuzsa igazgató/Kantar Media Hungary
Nemzetközi kitekintés az egészségügyi online trendekre - Gyarmati Gábor online szakértő
Információhiány az egészségügyben, egészségkommunikáció 2.0 - Varga-Tarr Sándor kommunikációs szakértő/ Egészségügyi Média Szövetség
Innovatív megoldások az egészségügyi kommunikációban - Lukács Katalin igazgató/H2Online
12.30 - sajtótájékoztató, fogadás
A konferencia elnöke: G. Németh György igazgató/AC Communications, főszerkesztő/ napidoktor.hu
Belépés csak előzetes regisztrációval: [email protected]
A rendezvény szakmai partnerei: Richter Gedeon, Szinapszis Egészségpiaci Kutató, Benyovszky Orvosi Központ
Médiapartner: H2Online.hu, webbeteg.hu, kamasz-panasz.hu
Kiemelt médiapartner: napidoktor.hu
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.