Bálint gazda lenyomta Sebestyén Balázst

Bálint gazda lenyomta Sebestyén Balázst

Kasza Tibor
PUBLIKÁLÁS: 2018. február 21. 04:20
<p>Pénzt hoznak a rajongók a hírességeknek.</p>
kbv

Egy lájk ma már annyit ér, mint régen egy autogram az utcán. A hírességek ki is használják ezt, hiszen egy több száz­ezres rajongói csoportra már komoly reklámkampányt lehet építeni.

A Marketing és Média magazin január 19-ei gyűjtése alapján készült listán olyan sztárok állnak, akik rend­szeres szereplői a kereskedelmi tévék műsorainak, magánéletükkel tele a sajtó. Egyetlen kivételként a lista hetedik helyén Bálint gazda, aki a maga 417 ezer követőjével ezen a ja­nuári napon még Sebestyén Ba­lázst is megelőzte a népszerűségi listán. A 98 éves „ország kertésze” maga kezeli közösségi oldalait, közel a százhoz is használja a mai technikai eszközöket, az üzenetekre minden esetben saját maga, pár órán belül válaszol. Oldalán természetesen a növénygondozással kapcsolatos írásokat találni elsősorban.

Megházasodott, a gyerekvállalást tervezgeti, műsorai siker­-rel futnak, a Facebookon pedig átlépte a bűvös egymilliós ha­tárt rajongóinak a száma. Kasza Tibi igazán sikeres évet tudhat ma­ga mögött. Kasza örül az első helynek.

– Van, aki szükséges rosszként éli meg a közösségi média jelenlétet, de nekem az életem részévé vált nagyjából öt évvel ezelőtt, és ez már így is marad. Túlzás nélkül mondhatom, hogy a legnagyobb cégek állnak sorba, hogy velem dolgozhassanak. Friss házasként egyetlen dolog szab határt en­nek, hogy szeretnék több időt tölteni a szerelmemmel, hamarosan kisbabát tervezünk, és nem akarok olyan apuka lenni, aki Facebook-statisztikákat ele­mez ahelyett, hogy a gyerekével játszana – mondta a Borsnak Kasza Tibi, akinek a sokáig listavezető Rubint Rékát sikerült megelőzni.

Bár a legtöbben természetesen a karrierjük miatt tartják fent a közösségi oldalaikat – például hogy minél többen nézzék meg a videoklipjeiket, riportjaikat, közéleti szereplésüket, abban mindenki megegyezett, hogy a legtöbb lájkot (tetsziket) mégsem ilyen tartalommal lehet elérni, hanem bizony bulváros, magán­életi képekkel, szövegekkel.

– Az én Facebook-oldalam 2010 óta működik, és évről évre egyre többen vagyunk. A közösségi média számomra munkaeszköz is. Az én oldalamon  a magánéletem ré­szei­ből igyekszem az egészséges mértéket tartani és publikálni, természetesen erre van a legnagyobb igény, ezért vékony jégen, óvatosan lépkedek. Az oldalon a zenék mellett a gyerekeimről készült képek kapnak a legtöbb lájkot – mondta az ötödik helyen álló L.L. Junior, aki szerint a felhasználóknak is leginkább ezek a bejegyzések fontosak, amikor be tudnak lesni egy-egy híresség életé­be.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.