Hujber Ferencet taszítják a gazdagok

intelligencia
PUBLIKÁLÁS: 2015. július 28. 09:00
Nem csábítja a külföldi luxusnyaralás Hujber Ferencet. Nem a pálmafák és az azúrkék tenger, hanem a pénzes turisták ellen van kifogása: szerinte nincs stílusuk, intelligenciájuk.
B. M.

Hujber Ferenc soha nem úszik az árral: míg a többség – kerül, amibe kerül – mindent elkövet, hogy ősszel „ex­kluzív” nyaralással dicsekedhessen, a színész mellőz minden fényűzést.

– Nagyon vigyázok, hogy sose utazzam luxushelyre, mert akkor olyan lennék, mint azok az embe­rek, akik pénzben mérik a nyaralást – mondta a Borsnak a színész, aki állítja, döntésének nincsenek anyagi okai.

– Teljes mértékig elvi okai vannak. Rengeteg helyen jártam, és a kifizetett összeg csak nagy ritkán találkozott a szolgáltatás minőségével. Az étterem kizárólag azért drágább, mert Michelin-csillagos, az ötcsillagos szálloda semmivel nem nyújt többet, jobbat, mint a négycsillagos, és sorolhatnám. Ráadásul az a tapasztalatom, hogy azok a gazdag embe­rek, akik az ilyen nyaralásra eljutnak, általában a pénzük mellé nem kaptak sem stílust, sem műveltséget, sem intelligenciát. Az emberek ezerszer érettebbek, intelligensebbek, kulturáltabbak egy sokkal kevésbé felkapott, családiasabb helyen. Ha valami divatos, onnan menekülök – mondta Hujber.

– Hál’ istennek engem nem vonzanak a húszcsillagos szállodák, a tengerparti szigetek, vagy hogy azért utazzak, hogy a nyaraláson készült fényképekkel a Facebookon villogjak.

Mint ismert, nagyon sok hazai sztárral állapodnak meg utazási irodák, hogy ingyen nyaralásért cserébe reklámozzák cégüket a rajongóiknak minden lehetséges fórumon. A színész mégis inkább a strandra szavaz.

– Egy héten két vagy három előadásom van. A gyerekekkel a leányfalui strandon nyaralunk – tette hozzá. 

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.