Caramel milliókat kaszált a reklámszerződésekkel

Caramel
PUBLIKÁLÁS: 2013. szeptember 06. 08:55
Majd’ minden második óriásplakátról Caramel arca néz ránk. Csak idén három világcég kérte fel, hogy reklámozza a termékét. Az énekes az egyik legkapósabb hazai híresség, és nem mellesleg milliomos lett.
Földvári Zsófi

Megéri keményen hajta­ni, erre élő példa Molnár Ferenc Caramel, aki hét év alatt ért a csúcsra. Az útját senki nem egyengette, míg a Megasztár második szériájában diadalt nem aratott.

Kitartása az elmúlt években hozta meg igazán a gyümölcsét, az énekesnek számtalan fellépése van, teltházat vonz még a Papp László Arénában is, és két kézzel kapkodnak utána a világcégek magyarországi képviseletei, hogy szponzorálhassák.

– Nem tudjuk, mi alapján választanak minket, de ezzel nem is kell törődnünk. Nagy megtiszteltetés, hogy komoly cégek kérnek fel közös munkára – magyarázza Hamza Zoltán, az énekes menedzse­re, majd folytatja: – Caramel egyéb­ként sokat töpreng azon, hogy mit vállal el, az elmúlt években rendre elutasított minden reklámfelkérést. Nagyon meg kell gondolnia ugyanis, hogy mihez adja a nevét. Idén azonban olyan ajánlatok érkeztek – köszönhetően többek között a tavaly decemberi, teltházas koncertjének is –, amelyekre nyugodt szívvel mondtunk igent, mert nem szégyen Caramel számá­ra, hogy olyan cégekkel kapcsolatban emlegetik a nevét, mint a Telenor, a Burger King vagy a Lipton, amelyek idén jelentkeztek.

Bár a menedzser nem beszélhet a szerződések részle­teiről, lapunk megbízható forrásból úgy értesült, hogy ezek a multinacionális cégek legalább ötmillió forintot fizetnek egy-egy kampányarcuknak.

– A megállapodások mindkét felet titoktartásra kötelezik – mondja Hamza. – Annyit azonban elárulhatok, hogy a mi esetünkben a bevételek jelentős részét a közelgő, ­de­cember 7-i nagy koncertünk megvalósítására fordítjuk, a díszlet költségvetésébe kerül. A tavalyi látványra is büszkék vagyunk, az idei azonban ennek fényében még gyönyörűbb lesz, hiszen kétszer annyit költhetünk rá.

Fotó: Bánkúti Sándor

Ők a legkapósabbak

Tóth Gabi – a pletykák szerint – minimum huszonötmilliót kaszált az idén. Slágerekkel, sorozatfőcímdallal, színházi főszereppel, táncos műsorral, mobilcégreklámmal és az X-Faktor mentori felkérésével.

Ugyancsak nagyágyú a hirdetési piacon Ördög Nóra, aki jelenleg a Spar arca, de kozmetikumot, energiaitalt is reklámozott már. Wolf Kati vitamint, Fo­dor Zsóka az egyeurós üzletláncot népszerűsíti.  

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.