Majd’ minden második óriásplakátról Caramel arca néz ránk. Csak idén három világcég kérte fel, hogy reklámozza a termékét. Az énekes az egyik legkapósabb hazai híresség, és nem mellesleg milliomos lett.
Megéri keményen hajtani, erre élő példa Molnár Ferenc Caramel, aki hét év alatt ért a csúcsra. Az útját senki nem egyengette, míg a Megasztár második szériájában diadalt nem aratott.
Kitartása az elmúlt években hozta meg igazán a gyümölcsét, az énekesnek számtalan fellépése van, teltházat vonz még a Papp László Arénában is, és két kézzel kapkodnak utána a világcégek magyarországi képviseletei, hogy szponzorálhassák.
– Nem tudjuk, mi alapján választanak minket, de ezzel nem is kell törődnünk. Nagy megtiszteltetés, hogy komoly cégek kérnek fel közös munkára – magyarázza Hamza Zoltán, az énekes menedzsere, majd folytatja: – Caramel egyébként sokat töpreng azon, hogy mit vállal el, az elmúlt években rendre elutasított minden reklámfelkérést. Nagyon meg kell gondolnia ugyanis, hogy mihez adja a nevét. Idén azonban olyan ajánlatok érkeztek – köszönhetően többek között a tavaly decemberi, teltházas koncertjének is –, amelyekre nyugodt szívvel mondtunk igent, mert nem szégyen Caramel számára, hogy olyan cégekkel kapcsolatban emlegetik a nevét, mint a Telenor, a Burger King vagy a Lipton, amelyek idén jelentkeztek.
Bár a menedzser nem beszélhet a szerződések részleteiről, lapunk megbízható forrásból úgy értesült, hogy ezek a multinacionális cégek legalább ötmillió forintot fizetnek egy-egy kampányarcuknak.
– A megállapodások mindkét felet titoktartásra kötelezik – mondja Hamza. – Annyit azonban elárulhatok, hogy a mi esetünkben a bevételek jelentős részét a közelgő, december 7-i nagy koncertünk megvalósítására fordítjuk, a díszlet költségvetésébe kerül. A tavalyi látványra is büszkék vagyunk, az idei azonban ennek fényében még gyönyörűbb lesz, hiszen kétszer annyit költhetünk rá.
Fotó: Bánkúti Sándor
Ők a legkapósabbak
Tóth Gabi – a pletykák szerint – minimum huszonötmilliót kaszált az idén. Slágerekkel, sorozatfőcímdallal, színházi főszereppel, táncos műsorral, mobilcégreklámmal és az X-Faktor mentori felkérésével.
Ugyancsak nagyágyú a hirdetési piacon Ördög Nóra, aki jelenleg a Spar arca, de kozmetikumot, energiaitalt is reklámozott már. Wolf Kati vitamint, Fodor Zsóka az egyeurós üzletláncot népszerűsíti.