Megéri keményen hajtani, erre élő példa Molnár Ferenc Caramel, aki hét év alatt ért a csúcsra. Az útját senki nem egyengette, míg a Megasztár második szériájában diadalt nem aratott.
Kitartása az elmúlt években hozta meg igazán a gyümölcsét, az énekesnek számtalan fellépése van, teltházat vonz még a Papp László Arénában is, és két kézzel kapkodnak utána a világcégek magyarországi képviseletei, hogy szponzorálhassák.
– Nem tudjuk, mi alapján választanak minket, de ezzel nem is kell törődnünk. Nagy megtiszteltetés, hogy komoly cégek kérnek fel közös munkára – magyarázza Hamza Zoltán, az énekes menedzsere, majd folytatja: – Caramel egyébként sokat töpreng azon, hogy mit vállal el, az elmúlt években rendre elutasított minden reklámfelkérést. Nagyon meg kell gondolnia ugyanis, hogy mihez adja a nevét. Idén azonban olyan ajánlatok érkeztek – köszönhetően többek között a tavaly decemberi, teltházas koncertjének is –, amelyekre nyugodt szívvel mondtunk igent, mert nem szégyen Caramel számára, hogy olyan cégekkel kapcsolatban emlegetik a nevét, mint a Telenor, a Burger King vagy a Lipton, amelyek idén jelentkeztek.
Bár a menedzser nem beszélhet a szerződések részleteiről, lapunk megbízható forrásból úgy értesült, hogy ezek a multinacionális cégek legalább ötmillió forintot fizetnek egy-egy kampányarcuknak.
– A megállapodások mindkét felet titoktartásra kötelezik – mondja Hamza. – Annyit azonban elárulhatok, hogy a mi esetünkben a bevételek jelentős részét a közelgő, december 7-i nagy koncertünk megvalósítására fordítjuk, a díszlet költségvetésébe kerül. A tavalyi látványra is büszkék vagyunk, az idei azonban ennek fényében még gyönyörűbb lesz, hiszen kétszer annyit költhetünk rá.
Fotó: Bánkúti Sándor
Ők a legkapósabbak
Tóth Gabi – a pletykák szerint – minimum huszonötmilliót kaszált az idén. Slágerekkel, sorozatfőcímdallal, színházi főszereppel, táncos műsorral, mobilcégreklámmal és az X-Faktor mentori felkérésével.
Ugyancsak nagyágyú a hirdetési piacon Ördög Nóra, aki jelenleg a Spar arca, de kozmetikumot, energiaitalt is reklámozott már. Wolf Kati vitamint, Fodor Zsóka az egyeurós üzletláncot népszerűsíti.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.