A korszerű digitális információs tájékoztató eszközök azután jelentek meg, miután létrehozták a VisitDebrecent, valamint kialakították a Karakter Kávézóban működő információs pontot és a város hét különböző nyelven megjelenő új időszaki kiadványát – írta a Turizmus.com.
Erre a lépésre azért volt szükség, mivel a tájékozódás egyre kevésbé támaszkodik hagyományos eszközökre, mint amilyen az útikönyv és térkép, így megnő a szerepe az új médiának, az internetnek, a mobil eszközöknek és az úgynevezett digital signage-nek, azaz a digitális információs kijelzőknek.
Ez utóbbiból 3 korszerű eszköz, a világon egyik legnépszerűbb LG 55XE3C típusú fullHD felbontású 55 hüvelyk képátlójú, vandálbiztos kültéri kijelzőt telepítenek Debrecen 3 pontjára: a Kossuth térre, az Aranybika szálló elé; a Csapó utcára, a Fórum bevásárló központ elé és a Nagyerdőre, a Ködszínházhoz. A kijelzők, igazodva az adott helyszín látogatottságához, napi 12-18 órában közvetítik majd az egyedi vizuális tartalmat, melynek napi frissítéséről a VisitDebrecen csapata gondoskodik.
Ezek a kijelzők nemcsak látványos plakátként működnek, hanem lehetőséget kínálnak arra is, hogy mozgó filmet, animációt vagy akár webes tartalmat jelenítsenek meg, ezáltal még több érdeklődőt vonzzanak a város attrakcióihoz. A tervek szerint még a Debreceni Virágkarnevál előtt megjelenhet az új mobiltelefonos applikáció is, ami szintén segít a programok közötti választásban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.