Jelentős változásokat vezet be az irányelveiben a korábban Facebook, ma már Meta néven futó cég: közösségi felületein (mint a Facebook, az Instagram vagy pedig a Messenger) ugyanis január 19-től bizonyos hirdetési módok tiltottak lesznek. Az Axios beszámolója szerint a jövőben a cégek a hirdetéseiket etnikai hovatartozás, szexuális orientáció, vallási és politikai nézetek alapján nem tudják majd targetálni, azaz ezen paraméterek mentén nem lehet meghatározni a hirdetések célközönségét.
Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy nem fogunk hirdetéseket kapni pusztán azért, mert például egy bizonyos felekezethez tartozunk, egy bizonyos párttal vagy politikai nézettel szimpatizálunk. Azaz a változás nem csak a hirdetők, de a közönség, azaz minden felhasználó szempontjából fontos.
A fentebb említett paraméterek mellett bizonyos egészségügyi hirdetéscélzó kulcsszavak is tiltólistára kerülnek, mint például a tüdőrák vagy a kemoterápia.
A Meta a szigorításoktól azt reméli, a hirdetők kevésbé tudják majd manipulálni a megcélzott réteget a közösségi oldalakon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.