Legyen rozé-influenszer! Gyorsan elmondjuk, mi is az

Legyen rozé-influenszer! Gyorsan elmondjuk, mi is az

bor
PUBLIKÁLÁS: 2019. május 16. 18:30
Bors

Ha már az influenszer szó hallatán is kiütéseket kap, vagy netán elkezd idegesen rángatózni, akkor ezt a versenyt nem Önnek találták ki: egy nemzetközi, borokat forgalmazó vállalat ugyanis rozé-influenszereket keres, azaz olyan embereket, akik a legmenőbben, legtrendibben tudják hirdetni a rozéivás szépségeit.

A játék hivatalosan június 8-tól (a nemzetközi rozé-naptól) indul, és nem kell mást tenni, mint posztolni az Instára rozé borral kapcsolatos képeket (plusz persze betagelni a cég Insta-oldalát, a Rosé All Day-t, hogy ők is értesüljenek a posztról) - a nyertes pedig a New York Post szerint egy utazást nyer Franciaországba, a Languedoc-Roussillon régió borvidékére, valamint 10 ezer dollárt (közel hárommillió forintot) is zsebre tehet.

Gyorsan szét is néztünk a neten, eddig milyen lehetséges indulókba futunk bele.

Van a vicces:

A ridegen szexi:

Van, aki duplázik:

Van a villantós:

És persze van, aki művészire veszi a figurát:

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.