Úgy tűnik a Ryanair a folyamatos botrányok ellenére sem kíván változtatni az üzletpolitikáján, de úgy látszik, még azt a látszatot sem próbálja fenntartani, hogy a társaság számára fontosak a dolgozói, illetve az utasai.
A cég négy Portugáliába tartó gépe is Spanyolországban rekedt a Leslie hurrikán miatt október 13-án. A huszonnégy fős személyzetet – gépenként hat ember – egy üres személyzeti szobában szerették volna elszállásolni, ahol nem volt más, csupán néhány szék. A beszámolók szerint az utasokkal sem bánt sokkal jobban a fapados légitársaság, sokan a terminálban rekedtek, ahol semmiféle információt és támogatást nem kaptak – írja a Metro.
This is a Ryanair 737 crew based in Portugal, stranded in Malaga, Spain a couple of nights ago due to storms. They are sleeping on the floor of the Ryanair crew room. RYR is earning â¬1.25 billion this year but will not put stranded crews in a hotel for the night. @peterbellew ? pic.twitter.com/lILWZVqqGj
— Jim Atkinson (@Jimbaba) October 14, 2018
A Ryanair nem túl humánus hozzáállásának bizonyítéka egy felvétel, amin hat légiutas-kísérő fekszik a földön, abban az ágy nélküli szobában, ahol az éjszakát kellett tölteniük. A képet azért osztották meg, hogy mindenki megtudja, mire kényszerítette őket a munkaadójuk. Végül átvitték őket egy VIP szobába, ott viszont nem kaptak semmilyen ellátást; se ételt, se italt, így kellett kivárniuk a hajnali hat órát.
A Ryanair később sajnálatát fejezte ki az esettel kapcsolatban, valamint közölték: a problémát az okozta, hogy nem voltak felkészülve a hurrikán okozta elakadásokra, így szállást sem tudtak biztosítani a személyzetnek, hiszen Malagában már minden szoba foglalt volt, mire cselekedni kellett volna.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.