Emojikkal kommunikálja őszi műsorait a TV2

Emojikkal kommunikálja őszi műsorait a TV2

TV2
PUBLIKÁLÁS: 2018. augusztus 15. 13:05
A TV2 őszi műsorstruktúrája augusztus 27-én indul, ám azt, hogy melyik műsorral, csak az adás napján leplezik le. A szokatlan őszindítót augusztus 16-tól országos marketing kampány is támogatja, amelyben a produkciók címeire csak emojikkal utalnak.
Bors

Már augusztus végén elindítja őszi műsorstruktúráját a TV2. A kereskedelmi csatorna kínálatában ősszel minden eddiginél több és változatosabb műfajú sajátgyártású műsor várja a nézőket egészen karácsonyig. A már jól ismert nagysikerű produkciók mellett teljesen új, világszerte már bizonyított formátumok is bemutatkoznak.

Rendhagyó módon azt, hogy melyik műsorral indul a szezon, egészen az utolsó pillanatig nem árulják el, de augusztus 27-én 19 órakor lehull a lepel és kiderül mivel startol a legizgalmasabbnak ígérkező tévés évad. 

"Az őszi szezonra gondos tervezés alapján választottuk ki a tartalmakat és olyan műsorstruktúrát alakítottunk ki, amelyre még nem volt példa Magyarországon. Hiszek abban, hogy ezzel az új stratégiával a TV2 Csoport a teljes lakosság mellett mindkét kereskedelmileg fontos célcsoportban hamarosan piacvezető lesz és erre karácsonyig sem kell várni" - mondta Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója.

A speciális szezonkezdést szokatlan reklámkampánnyal támogatja a csatorna, ugyanis a konkrét műsorcímek helyett emojik jelölik az ősszel induló sajátgyártású produkciókat. 

Az biztos, hogy az augusztus 27-én 19 órakor induló műsor is a felsoroltak között van. Így egy kis játékra hívja a TV2 a nézőket, ugyanis aki jól figyel az könnyen kitalálhatja a már jól ismert brandeket. A TV2 Csoport csatornáin futó on-air promo spotok mellett augusztus 16-tól országszerte láthatóak az óriásplakátok, de online, print és social media felületeken is lehet majd találgatni.

Google News Borsonline
A legfrissebb hírekért kövess minket a Bors Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.