Szokatlan módját választotta egy tiencsini étteremtulajdonos a reklámozásnak: fehérbőrű, izmos fiúkat fogadott, akiknek félmeztelenül kell a rendelést felvenniük, kivinniük és fotózkodniuk a vendégekkel.
Az európai ember arrafelé annyira ritka, hogy a marketing kiválóan bejött, csak úgy özönlenek a nők az étterembe, akik mind a kigyúrt fiúkra kíváncsiak.
A promóciót eredetileg csak az úgynevezett White Day-re, vagyis az alternatív kínai valentin-napra akarta felfogadni a kínai cégtulaj, ám amikor rájött, hogy ez milyen jó üzlet, megtartotta a modelleket. Az étvágygerjesztő magamutogatás egyébként azért is érdekes, mert 2015-től Kínában tilos az autókiállításokon félmeztelen modelleket foglalkoztatni. Így viszont a magamutogatni vágyó modelleknek továbbra is lesz lehetősége erre, és persze az autós kiállításokból kieső pénzt is pótolni tudják majd. Amíg Kína az éttermi félmeztelenkedést is be nem tiltja…