Az európai ember arrafelé annyira ritka, hogy a marketing kiválóan bejött, csak úgy özönlenek a nők az étterembe, akik mind a kigyúrt fiúkra kíváncsiak.
A promóciót eredetileg csak az úgynevezett White Day-re, vagyis az alternatív kínai valentin-napra akarta felfogadni a kínai cégtulaj, ám amikor rájött, hogy ez milyen jó üzlet, megtartotta a modelleket. Az étvágygerjesztő magamutogatás egyébként azért is érdekes, mert 2015-től Kínában tilos az autókiállításokon félmeztelen modelleket foglalkoztatni. Így viszont a magamutogatni vágyó modelleknek továbbra is lesz lehetősége erre, és persze az autós kiállításokból kieső pénzt is pótolni tudják majd. Amíg Kína az éttermi félmeztelenkedést is be nem tiltja…
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.