Kreatív reklámmal rukkolt elő egy brazil fehérneműcég. Az új melltartók látványos dekoltázst alkotnak, még a bal- és a jobboldalt is képes összehozni. Poltikusokkal ábrázolták az eredményt.
Együtt a bal és a jobb! Ezzel a szlogennel reklámozza legújabb melltartó-kollekcióját a brazil fehérneműcég, a Hope.
Meglehetősen kreatív kampányt ütöttek össze a push-upos melltartókhoz. A plakátokon ugyanis olyan ősi ellenfelek kerültek mellekre, mint George W. Bush amerikai elnök, vagy Hugo Chávez néhai venezuelai államfő.
Az ötlet tízpontos: a melltartók rendkívül feszes ciciket eredményeznek, így a bal- és jobboldali politikusok tényleg egymáshoz érnek. Egy másik fehérneműs képen Ronald Reagan elnök és Fidel Castro kubai vezető, illetve Margaret Thatcher brit kormányfő és a marxista Che Guevara látható.
A brazil cég egyébként nem először rukkol elő megdöbbentő reklámmal. 2011-ben, egy Gisele Bünchennel felvett tévés reklám miatt például szexistának titulálták a vállalatot, sőt még a brazil kormány is elítélte a videót.
A reklámban Bünchen egy szál fehérneműben vallja be férjének, hogy ismét karambolozott az autójukkal. A kormány szerint a Hope ezzel arra ösztökélte a brazil nőket, hogy vessék be szexualitásukat, ha el akarnak érni valamit. A cég nem visszakozott a botrány miatt, és kiálltak a kampány mellett.