Együtt a bal és a jobb! Ezzel a szlogennel reklámozza legújabb melltartó-kollekcióját a brazil fehérneműcég, a Hope.
Meglehetősen kreatív kampányt ütöttek össze a push-upos melltartókhoz. A plakátokon ugyanis olyan ősi ellenfelek kerültek mellekre, mint George W. Bush amerikai elnök, vagy Hugo Chávez néhai venezuelai államfő.
Az ötlet tízpontos: a melltartók rendkívül feszes ciciket eredményeznek, így a bal- és jobboldali politikusok tényleg egymáshoz érnek. Egy másik fehérneműs képen Ronald Reagan elnök és Fidel Castro kubai vezető, illetve Margaret Thatcher brit kormányfő és a marxista Che Guevara látható.
A brazil cég egyébként nem először rukkol elő megdöbbentő reklámmal. 2011-ben, egy Gisele Bünchennel felvett tévés reklám miatt például szexistának titulálták a vállalatot, sőt még a brazil kormány is elítélte a videót.
A reklámban Bünchen egy szál fehérneműben vallja be férjének, hogy ismét karambolozott az autójukkal. A kormány szerint a Hope ezzel arra ösztökélte a brazil nőket, hogy vessék be szexualitásukat, ha el akarnak érni valamit. A cég nem visszakozott a botrány miatt, és kiálltak a kampány mellett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.