Nehéz döntés lehet egy gyártó igazgatóságának zöld jelzést adnia új típusok fejlesztésére, miközben az aktuális modelleket sem viszik úgy, ahogy a gyártás megkezdése előtt tervezték. Pedig nincs más megoldás, bízniuk kell a jövőben, mert egyébként sokéves lemaradást hozhatnak össze néhány rossz döntéssel.
Ennek megfelelően a 2013-as év nem ígérkezik túl biztatónak új autók terén, mindenesetre igyekeztünk néhány újdonságot összegyűjteni, mit várhatunk 2013-ban a szalonokba.
Gondolnák, hogy a Qorosban a kínai autóipar legújabb modelljét látják? Azt az autót, melyet már kimondottan az európai piacra szánnak. A formára nem lehet panasz, a biztonsági töréstesztek még nem készültek el.
A Porsche Caymant sokan csak baby-911-nek becézik. Az új modell alumíniumkarosszériás, 40 kilóval könnyebb elődjénél, és már a belépő modell is 275 lóerős
A negyedik generációs Toyota RAV-4 jóval kecsesebb, pofásabb lett elődjénél. Az uszályszerű orr mögött tágasabb utastér várja az utazókat, míg a terepezéshez jól jön a fejlett összkerékhajtásos rendszer.
A KIA zászlóshajója a Sorento, mely ez idáig is eleganciájával emelkedett ki a versenytársak közül. Sajnos a korábbi árelőny
elolvadni látszik, de a dél-koreai autónak nincs oka szégyenkezni a többiek mellett.
Az új Octavia. Még nagyobb, még tágasabb, mint valaha. Remélhetőleg áraiban már nem nő tovább a csehek középső modellje, mert akkor nagy siker várományosa.
A Ford a Mondeót a jövőben globális modellként értékesíti, ami azt jelenti, hogy öt kontinensen gyakorlatilag azonos autókat kínálnak majd. Az Aston Martin-os hűtőrács különleges személyiséggel ruházza fel a Mondeót
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.